malise Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Drømte tullete i natt. Jeg og min kjære var ute og gikk tur blant en mengde mennesker. På veien møter vi to politifolk. De går rundt med noen apparater og prøver å ferske folk som har gjort eller planleger noe ulovlig. Politidamen kommer mot meg og lukter at jeg har drukket alkohol. I drømmen har jeg drukket en flaske øl. Jeg tenker at de mistenker folk for å drikke og kjøre bil etterpå, for dette er like ved en parkeringsplass.Hun ber om å få ta en blodprøve og det får hun, på langfingeren. Hun tester blodprøven med det samme. Gir beskjed om at jeg er gravid og at jeg ikke bør drikke og bør ta vare på kroppen min. Med dette apparatet kan hun t.o.m. si når siste mensdag var og hvor langt jeg er på vei. Artig drøm, får håpe den har noe sant i seg.
malise Skrevet 29. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2007 Kom på at jeg hadde en vill drøm i går natt også.. Er ikke rare drømmer et graviditetstegn? Flere med rare drømmer de vil dele?
TSA81 Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Vet ikke om d er et graviditetstegn men jeg også har drømt mye rart i natt... Mange drømmer ute noe mening... (håper det er det )
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Da har jeg vært gravid i hele mitt liv.. Drømmer syyyyke ting nesten hver natt..travelt egentlig. Men ja, det sies jo at de gravide drømmer mer/mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå