Gå til innhold

Valg av vinterpose


Guttebebi19.01.07 C")

Anbefalte innlegg

Jeg sliter skikkelig med å velge hvilken vinterpose jeg skal ha. I fjor vinter hadde jeg en skinnpose, men den er for liten i år.(Det var en liten utgave) Jeg har vært inne på dunpose, odenwalder lammy xl, og den med bamsen inni. Den skal ihvertfall holde i de to neste sesongene i forhold til lengde. Er det noen som har noen erfaringer? Eller evt noen andre forslag. Disse posene er ganske dyre, så jeg vil gjerne være sikker på at jeg blir fornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Vannvikan posen å den er kjempe varm,så jeg har kjøpt en Ticket pose(dun) å har begynt med den og er kjempe fornøyd ekke så dyr heller,rundt 1000 lappen for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har voksipose og er fornøyd med den, bruker Nomad-posen som høstpose...

 

Har hørt mye bra om Odenwalder da.... Alle jeg kjenner som har den er fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bruke samme som sist vinter - odenwalder lammy xl. Er veldig fornøyd med den! Bruker lammeskinnet separat i carena-vogna nå og gjort det i sommer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker og odenwalder lammy xl, og den vanlige odenwalder uten lammeskinn i=) Har vært igjennom endel poser, men må si at disse er kjempefine nå som de begynner å bli litt større, første vinteren brukte jeg teutonia sin lammeskinnspose, og den er knall for de minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...