Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er rart det blir krig i verden jeg skjønner det bedre og bedre Nå har det blitt det her inne og. Barnimagen er jo en plass hvor vi kan møtes og snakke sammen diskutere ting og tang. men nå har det tatt helt av. Sidene er fulle av kritikk og utsagn om at den og den liker vi ikke (kranglesiden)På denne siden er det fullt av surmaget kritikk og utsagn om spådamer som ikke holder mål,og hvorfor? en spådom er en spådom den skal for det første ikke forståes ihjel det er nemlig en umulighet. ,Den må taes for det den er akkurat en spådom. De som spår på denne siden har vel ikke sagt noe om at det de sier er den rene og skjære sannhet, tvert i mot har de sagt det som kommer opp i kortene eller intuisjonen eller hva de nå måtte bruke. Resten er opp til den som blir spådd . Det som er kilden til denne krigen er vel missunnelse og det at ikke alle blir spådd . Dette er jo noe de gjør på sin fritid de gjør det uten vederlegg kun for å stille vår nyskjerrighet . Men uttakk er verdens lønn dette kommer jo tydelig fram. Nå får vi slutte fred dette skal jo være en side hvor vi kan få en spådom ha det litt gøy og få litt håp for vi får nemlig det og. Når en av spådamene her inne har sagt at jeg blir gravid da eller da så blir jeg jo i godt humør og får nytt overskudd og går på med dødsforakt. Men det er ikke det samme som at denne spådommen styrer livet mitt men den gjør faktisk dagen min positiv og det er vel det som er meningen. Synes dette er både gøy og spennende og synes vel at dere andre som ser på dere selv som voksne ihvertfall så voksne at dere ønsker å få barn eller er gravide så se på dette som en god start på det å få stillet nyskjerrigheten. Det er barnslig å holde på slik dette er jo en spådom ,en pekepinn på hvordan det kan gå, ikke en 100% sannhet . Det virker som dere har veldig tro på jomfrufødsel hvis spådamen sier at i november så blir dere gravide , da tror jeg endel tenker at da trenger vi ikke gjøre noe for det har hun jo sagt at vi blir. Husk at veien blir til mens man går og du bestemmer selv hvordan retning du vil styre i. Dette var bare en liten tordentale og tilslutt vil jeg si at hvis dere nå lager noe mere krig på denne siden og ødelegger både energier og ikke mins lysten til å spå andre da er det snakk om trollete kjerringer som ikke har noe annet å foreta seg. Finn dere en annen side og ikke vær her å krangle for vi som liker oss her inne er alt for bedaglige til at vi orker denne krigen. Her skal vi støtte hverandre og ha det gøy. Ha en fin dag alle sammen hilsen viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...