Gå til innhold

Prekæs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig oppe om morran??

Visste du ikke det at Flisa og jeg er ansvarlig for å henge opp solen og vekke alle fuglene? I dag vekket vi bare fuglene kl 05.50!!!

Hva gjør du oppe så tidlig - ser på barnetv?

Ja det årnær sæ for snille jenter, men jeg kunne vel fått sove litt lenger:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt i tilnærmet full jobb, og sliter med noe dårlig samvittighet. Både overfor gullungen og heimen. Han står opp kl 6 ca, og er så overlykkelig over å være våken. Huset ble vasket utvendig forrige helg, noe som medførte dugg og skjolder mellom varevinduene (hva er termopanvinduer?)... som jeg nå er i ferd med å vaske vekk. Akkurat nå er tassen plassert foran barnetv. Jeg skal sove lenge i morra:)

Skrevet

Den dårlige samvittigheten må du blåse bort, du blir bare sliten av å ha den hengende over deg:o)

Christ- hadde jeg begynt å vaske vinduer hadde naboene ringt etter den hvite bilen. Men all skryt til deg. (tar du mine senere?)

Vi ser på barnetv på tv 4, de norske kanalene starter jo ikke med slikt før kl 7....

Kaffe?

Skrevet

Ja takk. Er dypt nedi første koppen. Egentlig ingen grunn til dårlig samvittighet. Mannen min kan regulere sine arbeidstider noe, og guttungen er vanligvis ikke lenger enn 6 timer i barnehagen. Han spør etter barnehagen i helgene og trives. Har ikke jenta di også begynt i barnehagen?

Skrevet

Nei, vi må slutte å ha dårlig samvittighet, kommer ikke noe positivt ut av det!

Flisa har begynt i barnehagen ja og stortrives. Hver ettermiddag spør hun om ikke hun kan få dra i barnehagen igjen. HUn tror nok at alle de voksne bor der.

Jeg føler heller ikke for å ha henne for lange dager i barnehagen så hun blir hentet i 3 tiden. Men nå jobber jo ikke jeg fullt heller da.:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...