Gå til innhold

For sein med Folat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er bare noen dager siden vi begynte å prøve og nå er jeg her inne og leiter etter masse nyttig og litt unyttig informasjon.. det jeg blir max stressa av da, er at det visstnok er DRITVIKTIG å begynne på folat tidlig.. Har kjøpt GRAVID på apoteket, men er jeg tidsnok ute? Har jeg vært for ivrig etter å bli gravid og ikke sjekka nok først? Blir skremt, jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn m folat nå du, helt fint det! Tenk, før tok de ingenting kosttilskudd, og jammen fødte de friske unger da også :) Mange som ikke tar før de vet at de har blitt gravide. Men det er bra at du fant det ut nå da, så kan du ta ut 1. tri :)

Skrevet

Det holder med å ta de 3 første mnd i graviditeten. Tror ikke det har så mye å si. Har nettopp begynt jeg også, og jeg fant ut at jeg er gravid i dag. :)

Skrevet

Ja, det er det samboern min sier - tenk på hvordan det var i gamle dager. Allikevel vil jeg gjerne gjøre det jeg kan for å få en frisk baby - men det vil vel de fleste mødre! Jeg er jo heller ikke gravid ennå, så da har jeg begynt så tidlig jeg kan! Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...