Gå til innhold

Blødning uke 6

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen på onsdag fikk vite at jeg er gravid. Fikk blødning samme kveld. Vil ikke gi seg. Har blødd i 3dager. Har jeg spontan abortert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å si..men man skal jo ikke blø...har du ringt legen?

har du smerter? trolig en spontan abort vil jeg tro..trist!!

sjekk det,håper det ikke er det !

Skrevet

Ringte til legen samme dag.+ legevakten i håp om at de kunne sende meg til sykehuset. Men de kunne ikke gjør noe der heller.

Nå har jeg hatt blødning i 6 dager. Hvor mange dager er det normalt å blø hvis SA? Uff, trist å ikke vite.

Skal til legen på fredag. Lenge til! Han skulle sende henvisning til sykehuset til ultralyd. Ringte til sykehuset idag. De hadde ikke mottat henvisningen! Legekontoret er stengt til torsdag.

Jeg har ikke smerter. Er i veldig fin form ellers..

Skrevet

Huff så kjipt å gå sånn å ikke vite...Ja,fredag er lenge til!

Har ikke hatt SA,men inbiller meg at det skal gjøre litt vondt..dvs som en kjempe sterk mens..

Har selv hatt en MA,og det merket jeg ikke,før en liten blødning i uke 10..

Du får nesten bare vente til du har vært hos legen eller på en UL!!

Lykke til!

Føler med deg!

Skrevet

Hei,jeg ser at dette innlegget er noen dager gammelt, men jeg svarer likevel.

Håper at du i mellomtiden har funnet ut at alt er ok!!

Jeg kan fortelle min historie:

Jeg begynnte å blø i uke 7. 7 uker og 1 dag på vei kom det litt blod. dette økte på de påfølgende dagene, men jeg hadde ikke vondt i det hele tatt. 7+6 kom det endel blod, og dette økte kraftig til 8+1. Denne kvelden kom smertene, og de var ikke noe småtteri. Den kvelden støtte kroppen min ut embyoet. Så da selve aborten skjedde hadde jeg ikke vondt, kun når det skulle ut.

Vi prøver midlertidig igjen, og selv om det har vært knalltøft og noe av det tristeste som har hendt oss- må man tenke på at det var noe galt som hendte i utviklingsprosessen, og at neste lille under kommer til å være perfekt!!

Håper det har gått bra for deg, og at ultralyden så bra ut.

Uansett lykke til!!

Skrevet

P.S

Blødningen hadde vart i 1 uke før utstøtingen og varte i 2 uker til etterpå, så det var en stund. Fikk mens tilbake etter 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...