Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Er nå 35+2, og på 3 uker har jeg hatt UVI o.l. 3 ganger. Kun 1 ukes opphold. Fikk første UVI i uke 13, så kom neste i uke 32-33, fra 33-34 uten noe medisin, 34-35 ny kur, og i dag igjen fikk jeg ny kur.. Altså dette er min 4 kur med antibiotika i sv.skapet. Må si at jeg liker det ikke... Liker egentlig ikke ta tabl i det hele tatt.. Fatter likksom ikke hvorfor ingen kurer tar det, så jeg blir kvitt det. I tillegg når jeg var hos legen i dag, sa hun at jeg hadde soppinfeksjon. Hadde nok fått dette pga alle antibiotika kurene. Så ikke bare må jeg gå på antibiotika, jeg må også smøre meg nedentil. Og canesten var ikke godt nok, måtte ha noe som var sterkere:( Og det "verste" er at jeg ikke har noe særlig symptomer. Går bare litt ofte på do, svir og klør litt(men det er kun helt "utenpå", ikke oppover/innvendig) Mener at jeg går på tabl uten sterkesymptomer. Off her er det mye klaging.. Men er så lei meg om dagene.. Og dette hjelper ikke på..!!!! Noen andre som har det slik, med flere UVI/blærebetennelse i sv.skap? Hva gjør dere, blir dere kvitt det?
Tussa og Sofie Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Off, skjønner godt at du er lei! Heldigvis har jeg sluppet unna begge deler. Dessverre er det noen som er veldig mottakelige for det under svangerskapet og ikke så lett å gjøre noe med annet enn å prøve å holde det surt med masse juice, tranebær o.l. Drikk biola og lignende for å holde bakteriefloraen i magen og underlivet ok så du slipper denne soppen oppå det hele. Lov å sutre nå synes jeg, hehe! Litt under 5 uker igjen for deg, så håper du slipper overtid da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå