Gå til innhold

noen andre her som skammer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skammer seg av sexfantasiene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke! Det er da helt normalt å fantasere litt...

Skrevet

Ja hender absolutt jeg skammer meg! Selv om fantasiene mine er ganske normale. Vet jeg ikke har noen grunn til det. Er jo sundt og normalt å fantasere, men det er vel bare en sånn innebygget greie.

Tok flere mnd før jeg turte å nevne noen som helst fantasier for min næverende kjæreste. Men nå sier vi jo alt og har et flott sexliv!

Tror det fortsatt ligger dypt i mange av oss at sex ikke er noe man snakker åpent om, selv om det i våre dager er helt greit, stort sett.

Synd, men er vel sant.

Skrevet

jepp, det hender..... selv om jeg ikke har noen spesielt kinkige da....

Skrevet

Jeg (m) skjemmes litt av og til. Men jeg sier til meg selv at en fantasi er en fantasi, og for meg er fantasien målet i seg selv, dvs. fantasien gjør meg kåt. Fantasiene mine er ikke noe jeg drømmer om å oppleve, de er bare situasjoner som gjør meg kåt av å tenke på. Hvis de var noe jeg ville opplevd ville de blitt veldig begrenset og kjedelige. Jeg skrev nettopp inn en fantasi i dib av denne typen, nettopp en urealistisk og absurd fantasi som jeg ikke har interesse av å oppleve, men som gjør meg kåt, og det er heldigvis ikke forbudt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...