Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 skammer seg av sexfantasiene sine?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Absolutt ikke! Det er da helt normalt å fantasere litt...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja hender absolutt jeg skammer meg! Selv om fantasiene mine er ganske normale. Vet jeg ikke har noen grunn til det. Er jo sundt og normalt å fantasere, men det er vel bare en sånn innebygget greie. Tok flere mnd før jeg turte å nevne noen som helst fantasier for min næverende kjæreste. Men nå sier vi jo alt og har et flott sexliv! Tror det fortsatt ligger dypt i mange av oss at sex ikke er noe man snakker åpent om, selv om det i våre dager er helt greit, stort sett. Synd, men er vel sant.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jepp, det hender..... selv om jeg ikke har noen spesielt kinkige da....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg (m) skjemmes litt av og til. Men jeg sier til meg selv at en fantasi er en fantasi, og for meg er fantasien målet i seg selv, dvs. fantasien gjør meg kåt. Fantasiene mine er ikke noe jeg drømmer om å oppleve, de er bare situasjoner som gjør meg kåt av å tenke på. Hvis de var noe jeg ville opplevd ville de blitt veldig begrenset og kjedelige. Jeg skrev nettopp inn en fantasi i dib av denne typen, nettopp en urealistisk og absurd fantasi som jeg ikke har interesse av å oppleve, men som gjør meg kåt, og det er heldigvis ikke forbudt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå