Gå til innhold

Bursdagsfeiring i phantomhulen!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har Junior blitt 4 år!!!

Det var en veldig stolt, glad og ivrig liten gutt som var blitt sååå STOR!

Feiringen i dag morges var en knallsuksess! Han var så fornøyd...selv om han var noe utålmodig før vi kom inn til ham for å synge ham våken... Han stod nemlig opp og etterlyste action, men løp raskt i sengen igjen, og simulerte sovende...*ler* Og veeeldig overrasket!!

Tradisjonen sitter allerede spikret! *ler*

Riddergavene slo an til fulle!

Og pappaen fortalte etter levering i barnehagen at Junior hadde tydelig sagt ifra at han ikek ville leie inn i barnehagen, for npr var han blitt en STOR 4-åring! Nemlig!!

Og ped-lederen hadde møtt dem i gangen og sunget for ham da hun så ham. Og han hadde vokst 3 meter... *ler*

Og selve feiringen var også vellykket. Ped.lederen ringte oss privat kvelden før og ba om små detaljer fra Juniors liv, som ble flettet inn i bursdagsfotellingen i Eventyrstunden...

Vi hadde gjester til middag, min gode venninne med ny potensiell kjæreste. Junior nødt all oppmerksomheten, og da han var vel syngende i seng begynte phantomet på bursdagskaken som skal serveres i barneselskapet i morgen. Junior hadde et klart ønske. "Bilbane-kake"!!!

Som bestilt så laget...*ler*

(har lagt ut midlertidige bilder av kaken på profilen, for de mest nysgjerrige. Riktignok skal det andre biler på imorgen, men det gir et inntrykk...)

Imorgen braker det løs med 15 unger her i barneselskap. Å som Junior gleder seg, og det er ikke fritt for at mamma og pappa gleder seg de også. Det er så deilig å se lykken sprute ut av den lille skjønne gutten vår, som vokser seg stor i en fei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så glad av denne historien! Hurra for deg og dere og juniorgutten som NYTER bursdagen sin!!!!!

Skrevet

Grattis igjen!! Jeg blir også kjempeglad av å lese om feiringen til Junior, tenk så heldig han har vært med valg av foreldre :)

Fikk ikke opp bildet, men jeg vedder på at bilbanekaken er kul og gjennomført som alt annet i phantomhulen! Glemmer ikke bildene du la ut av borgsengen, gurimalla så stilig!!

Selskapet er vel i full gang, så dere får kose dere resten av dagen!!

Skrevet

Så kaka på Fjesbok... Den var kjempestilig!

Rart hvor fort tida går og hvor fort ungene blir store! Høres forresten ut som dere har en fantastisk barnehage som gjør litt ekstra for hvert bursdagsbarn!

Skrevet

Nå har jeg lagt ut flere bilder på Fjesboka. Kaken ble litt endret, for phantom-mannen dro avgårde i formiddag og kjøpte mini-racerbiler som passet perfekt!

Ungene rundt bordet kåret kaken til den kuleste i verden...Ikke verst når det var 13 unger der, og halvparten var jenter...*ler*

Barneselskapet var en knallsuksess! 2 timer gikk i en fei, og det var en stolt, glad og blid Junior som nøt vært sekund av festen og oppmerksomheten.

'Og etter bespisning, forsvant samtlinge barn opp på rommet til Junior. Og m,an skulle ikke tro det var 13 unger der...De lekte og koste seg verre!!! Phantom-mannen ble sendt opp for å monitorere gjengen, memn han endte opp som fotograf og dohjelper fremfor fredsmekler og kjeftesmelle... Det var deilig å oppleve stemningen...Å så glad jeg ble!

Nå skal det ikke stikkes under en stol at phantomet er sliten nå, og glasset med rødvin smaker fortreffelig!!!

Nå skal bena opp i sofaen hvert sekund...har ryddet hele hulen, slik at det bare er ballongene som avslører at det har vært fest...

Nå holdt jeg på å si at det er en uke til neste runde festlighet, for da er det familieselskap...Men det stemmer jo ikke!!!

Mandag fyller phantom-mannen år. Og inderst inne i klesskapet er det to gaver godt gjemt til frokostfeiringen... *smiler lurt*

Skrevet

Det er morsomt med bursdag både for de små og for foreldrene, men det er jo slitsomt også... Så kaka og skjønner at de små syntes den var den kuleste i verden.

Nyt roen resten av kvelden. Phantom-mannen har kanskje ikke et like høyt forventningsnivå når det er hans tur på mandag?

Skrevet

Eh...jeg la visst ikke bildene på proflen, men i Våre album...under phantomet! *rødmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...