Gå til innhold

JULEBORD BERGEN - MELD DERE PÅ JENTER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er det sånn at alle kjenner hverandre?? Jeg kjenner jo ingen (tror jeg), litt kjedelig hvis alle vet hvem alle er... utenom meg... snufs... ;)

Skrevet

jeg kjenner heller ingen :) Men vet hvem Mullebrud er da :)

Men må bare sjekke opp datoen først, og høre om sambo har noen planer den dagen...hvis ikke er jeg gjerne m :)

Skrevet

Nei alle kjenner ikke alle.. Kommer fort inn i gjengen :D Vi har det utrolig gøy på treff

Skrevet

Nope, alle kjenner absolutt ikke alle:)

Alle er velkommen og ønsket!!!

Første dib-treff kjente jeg ikke en eneste levende sjel, nå derimot er flere av dem blitt gode venner av meg:-D

Skrevet

Kniiiiiiiser godt her ja :)

*overtrøtt* Etter 2 nattevakter :o

Skrevet

:-o :-o

*må ta vare på seg selv*

Skrevet

Jaaaa :o er på vei i seng no..

Men gøy på dib :P

Skrevet

haha å det innlegget va til princess eleanor...

Skrevet

D gjør jeg :) Men du hadde ikke meldt deg på isted såvidt jeg kunne se :)

Blir koselig dette her...(satser på at jeg kan gå ja, he he)

Skrevet

haha neiiida...eg e med.. må se det litt an... lurer på om det er julebord med jobben te gubben den helgen

Skrevet

Oh.. julebord er knall.. Når er det siste frist for påmelding er?

Skrevet

Er ikke sikker på når d er julebord m jobben til sambo heller...men tror kanskje d var i begynnelsen av desember...men kan ikke spørre han nå, for nå sover han... :)

Skrevet

Fredag 19. oktober, nesten tre uker til:)

Skrevet

Åhhh...jeg og vil...men ser ikke for mag at jeg plutselig får Milla til å ta flaske...blir vel sånn som med Tobias, at jeg blir sittende inne hver kveld med en liten "vampyr" på puppen:o(

Skrevet

Skal jeg ta med meg Milla da, kanskje? ;o) Uff...blir vel like usosial som jeg var da Tobias var baby...

Skrevet

Ja, får håpe det:o) har så lyst å være med...selv om det virker litt "skummelt" også, å møte noen irl som jeg bare har skrevet med på nettet...;o) Har prøvd tre flasketyper til henne nå, og hun vil ikke ha flaske foreløpig da, men jeg skal nok fortsette å prøve;o)

Skrevet

Jeg kjenner bare Monajenten :-)

Du får vente til 19. okt og se det an

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...