Gå til innhold

Er han den rette?? Mange svar ønskes!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at han er den rette??

Hva er det som gjør han til den rette??

Hvilke "krav" eller "kriterier" har du for den rette??

Hva skal til for at han er den rette??

Hvordan føles det når han er den rette??

Mange like spm her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følelsen av at du ikke kan tanke deg et liv uten han.

Mine krav og ønsker forsvant da jeg møtte mannen min, trodde aldri det skulle vare, men tok feil der gitt. her gikk alt fort forlovet etter 2 mnd og gift etter 8mnd. og jeg var den i gjengen som aldri skulle gifte meg eller ha barn... her sitter jeg med mage og ektemann.

Jeg ville gjort alt for han, slik vet vel jeg at han er den rette og perfekte...

Skrevet

Jeg tror det flere av "den rette"...ikke kun en.

Han er den rette, da han ser forbi alle mine feil og mangler og elsker meg alikevel...

Kravet mitt er at han setter krav til meg...

Det føles trygt og godt når den rette har dukket opp, men det er heller ingen i hele verden som gjør meg så sint som han :o)

Skrevet

Når jeg traff min mann viste jeg allerede fra første dag at han skal jeg tilbringe resten av livet mitt med.Høres ut som en klisje,men den følelesen har jeg aldri opplevd før!

Vi har hatt våre figther,uenigheter(ganske mange)han er løve og de er ikke enkle,men uansett hvor mange ganger jg kunne tenkt nå er det nok,uansett hvor sinna jeg blir på han kan jeg bare se på han så begynner jeg og smile(ennå nyforelsket)

Han oppfylte bare 1 av mine kriterier,han er håndtverker....motsetninger tiltrekker;)

Men han er snill og god mot meg,jeg hvet han elsker meg,ville gått gjennom ild for meg.

Han er bare alt for meg!

Skrevet

Jeg vet at min er den rette fordi jeg har det så utrolig perfekt sammen med han, kunne ikke ønsket meg mer i livet!

Jeg er enda, etter 7års forhold forelsket i han (ikke sånn usikker nyforelsket følelse), men en trygg stabil forelsket følelse....er kanskje det som kalles kjærlighet?!

Han får hjertet mitt til å banke fortere, og jeg blir så stolt når han får til noe bra for familien sin (oss)!

Etter at vi ble samboere for 5år siden har vi enda ikke hatt en eneste alvorlig krangel, er ganske så enige om det meste...han er veldig flink til å irritere meg, men jeg klarer liksom ikke å bli sint på han <3

Skrevet

jeg er av dem som tenker at må man stille disse spm er han nok ikke den rette!

Skrevet

Ikke glem at vi alle er i forandring. Både du og han.

Jeg har vært gift en gang før. Husker følelsen da jeg stod forran presten. Jeg mente mitt JA av hele mitt hjerte. Jeg var vireklig HELT sikker.

5 År senere var alt anderledes.

Skrevet

- Man bare VET at han er den rette, du føler det.

- Det som gjør han til denne rette er kjemien dere

imellom

- Han må være pålitelig, ærlig, snill, morsom, sosial og

glad i barn :-)

Skrevet

Man tror vel alltid at det er den rette midt i en stormende forelskelse, men man vet det etter noen år samboerskap...

Skrevet

Heheheh, hvis du tenker på innlegger her nå, så mener jeg virkelig min kjære er den rette!!:) Det føles veldig rett og alle brikkene falt på plass i det jeg falt for han!!:) Men klarer på en måte ikke å beskrive hvorfor han er den rette... Derfor jeg ville høre og se hva andre skrev!!

Men hvis jeg skal prøve så....

Han er en mann som ville gjort alt for meg, og jeg for han, vi har gjensidig respekt, tilit og kjærlighet og trygghet er 2 sterke ord i vårt forhold!!

Skrevet

Jeg forstår veldig godt at man aldri kan være helt sikker!! Man vokser jo med tiden og man kan aldri være 100% sikker!!

Skrevet

Hvis det var et indirekte hint til meg at jeg er midt i en stormende forelskelse:) Så har jeg å samboer bodd sammen i litt over 2 år og sammen i 3 så vi har sett trynet av hverandre masse:):) hehehe!

Det som er viktig for meg i et forhold er: Tryggheten, den gjensidige respekten, kjærligheten, tilit og ærlighet!!

Jeg og samboer har alt dette, men det er fortsatt vanskelig å sette ord på hvorfor jeg tror, håper og føler at han er den rette:) Litt vanskelig å forklare!!!:)

Derfor jeg har spurt dere smarte damer her inne om hvorfor dere mener deres er den rette, bare for å se forklaringene:)

Skrevet

Jeg tror at det er ganske vanskelig å vite dette, men man bør jo følge følelsene sine (men som sagt over her, kanskje ikke midt i en stormende forelskelse :-P). Jeg kjenner par som etter at de trodde de var perfekte for hverandre i ti år plutselig går fra hverandre fordi det skjønte at det var helt feil, også kjenner jeg de som har "lært" å elske hverandre over tid, og det er ofte de jeg har inntrykk av at holder lengst sammen ;-) Men ikke vet jeg...

Skrevet

Min kjære er den rette for meg, fordi han får meg ganske enkelt til å føle meg hel!!

Dagen min er komplett når han kommer hjem fra jobb. Jeg setter pris på de små ting han ubevisst gjør, hver dag. Jeg tar han ikke for gitt, og han tar heller ikke meg for gitt. Jeg ser på han og kjenner tårene presser fordi jeg er så uendelig glad for at jeg møtte han!

Han kan gjøre meg vanvittig irritert, men jeg at om en liten stund så er det glemt, fordi han får meg til å føle meg bra til slutt, uansett!

Jeg kan se på han hva han tenker, og han trenger ikke å se på meg engang for å vite hvilke humør jeg er i. Han kjenner meg faktisk bedre enn jeg gjør selv, og det er ikke sjelden han setter ord på hvordan jeg føler meg, før jeg har funnet ut av det selv.

Vi ser begge tilbake på den nyforelskede følelsen, som for øvrig er helt herlig, og finner ut av vi er forelsket enda! Men på en annen måte, en tryggere måte!!

Han er rett og slett min beste venn, på alle måter. Tror aldri jeg kunne hatt ett sånn forhold til ett annet menneske enn han! Tanken som skremmer meg mest er om han skulle dø fra meg. Ikke at han skal gå fra meg, men blir helt borte.

Skrevet

signerer denne majjaMedLilleSnuppa:)

er som om jeg skulle fortalt det selv.

Skrevet

Krav:

At han setter krav til meg. At han har selvtillit. Godt humør og evne til å le av seg selv. At han skal kunne være åpen og kjærlig i forholdet og ha god humor:) Kunne diskutere uten å skrike og kunne ta opp bekymringer og plager på en rolig, balansert måte.

Herlighet for en liste. Stadig møtte jeg patetiske idioter som "forgudet" meg. Jeg kunne nesten gjøre hva jeg ville uten at de krevde noe av meg, aldri ble sure etc. Da jeg gjorde det slutt var det selvmordstanker og patetiske meldinger på sms. brev i posten osv.Derav denne detaljerte listen. Jeg gikk ett år og ble kvalm av å se kjærester. orket ikke tanken på å gå rundt å leie på en sånn patetisk idiot...

Så møtte jeg mannen min og det tok laaaang tid før han fikk noen resposn fra meg. jeg var livredd og helt sikker på at han var like patetisk som resten av gjengen. Hadde et bilde av at alle gutter var patetsike:)

Han fylte alle mine kriterier...Han passet inn i hele min "kresne" og snevre liste og smeltet meg helt med humoren sin.

Til slutt leverte han et dikt, da var det gjort. Fortsatt var jeg redd for at han var patetisk. Så en dag ble han sinna på meg, og da ble jeg så glad!! Ha ha, jeg ble GLAD!!!! Han hadde masse kjærlighet å gi meg, krutt og selvtillit nok til å kreve oppførsel av meg:)

Han sier hver dag at han elsker meg. Er han borte sier han at han savner meg. Nå som jeg er gravid spør han hver dag om jeg har det bra i dag. Av en eller annen merkelig grunn greier han å si "så pen du er nå" på tider hvor jeg føler meg som jævligst, uten at jeg har klaget først:)

Han elsker meg til tross for alle mine feil og mangler:)

Nå er vi gift og har baby i magen min. Vi er verdens beste venner og fortsatt forelsket og kjærstete etter 5 år sammen:) Vi storkoser oss og har ennå ikke hatt en stor krangel. Vi småkrangler innimellom, men det er over på to sekunder fordi vi alltid snakker om hva som er grunnen til krangelen. Aldri har vi noe hengende i lufta.

Vi støtter hverandre i valg i livet og har aldir behov for å rakke ned på den andre.

jeg kan ikke forstå at jeg har vært så heldig i livet!!! begge er vi enige om at vi er best i verden og at ingen kan ha et så godt forhold som vi. Vi er så knyttet sammen at et liv uten hverandre er utenkelig....

Så får vi se hva et barn gjør med oss. Kanskje det er det som skal til for å endre forholdet vårt. Vi får nok mye å jobbe med fremover, men gleder oss veldigtil utfordringen:) Håper vi greier å ta vare på vårt supre forhold...

Dette var dagens skryteinnlegg fra meg. Det ble langt:) He he!

Skrevet

...

- Etter en måned snakket vi om at vi følte vi hadde kjent hverandre hele livet.

- Etter to måneder flyttet jeg inn hos han, Husker jeg tenkte allerede da at det føltes riktig og at jeg kunne giftet meg med han på dagen:)

Skrevet

Jeg vet at min kjære er den rette for meg, fordi vi har det så bra sammen!

Vi ler sammen, vi gråter sammen, vi tøyser sammen og vi kan være stille sammen.

VI er ikke perfekte, og det er fremdeles mange ting med den ene som den andre irriterer seg over, men det betyr bare at hverdagen aldri blir kjedelig! Vi har fremdeles, etter over 8 år, mye å lære om hverandre!

Jeg tror jeg vet at han er den rette fordi jeg føler det på kroppen som en god varmende følelse når jeg tenker på oss sammen. Jeg får en fortvilet følelse dersom jeg prøver å forestille meg i et liv uten han! Og når han bare holder rundt meg, så er jeg i himmeriket! Jeg føler meg trygg sammen med han, og vet at han er der for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...