Monajenten Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg skal lage en gåte:) Det han skal finne, skal ligge i komfyren, så løsningen på gåten må altså være komfyr. Hjelp??
NoDoubt Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Blir varmt i en fei men bare viss du har vært grei;-)
Anne-B. Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Hehe, tror ikke hun mente DEN ovnen! Hihi )
Monajenten Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Hihi den var søt, men jeg lager mat hele tiden selv om han ikke er grei:-p Tror kaaanskje den blir for vanskelig. Hmm..:-s
Monajenten Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Å faen...hahaha!! *farger håret blondt igjen*
NoDoubt Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Hehehehe;D Anne b. Tenkte det samme da jeg skreiv det.
Monajenten Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 Men jeg trenger hjeeeeelp! Kan jeg skrive "pizza eller boller" ? :-/
Anne-B. Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 "Pizza eller boller, her blir hett så det holder" Haha
Monajenten Skrevet 28. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2007 Ja! Smart, den bruker jeg :-D Takk for fortsettelsen:-p
Frk. Vable Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Veldig gøy, det der! Jeg laget masse rebuser til min samboer på bursdagen hans. Hadde gjemt forskjellige pakker rundt omkring og laget ny rebus på hver plass. Til slutt skulle han komme til en sånn ulljakke (som var veldig dyr!!!), det var liksom hoved pakken. Jeg var på jobb og ringte hjem litt ut på dagen og spurte om han hadde funnet pakkene. Ja, tusen takk, jeg sitter å spiller nå, sa han. Spiller?, tenkte jeg. Da viste det seg at han hadde stoppet på pakke nr. 1 som var et PS2 spill!! Han ble så glad for det at han ikke skjønte det var mer... hehe Mannfolk...
Monajenten Skrevet 28. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2007 Hahahahahaha!!!!! :-D Min skal ikke få pakke på hver da, men kun en ny rebus. Rebus nr. 3 er en dvd med sensuelle fotografbilder av meg:-o *nervøssomfaen*
Frk. Vable Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 OOOOooh!!! Stilig!! Er det etter du fikset magen din?? Er du fornøyd, eller???
Monajenten Skrevet 28. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. september 2007 Vet du, bildene er faktisk tatt FØR operasjonen!!! :-o Men det er ingen magebilder sånn sett:) Er veldig fornøyd med både bilder og mage:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå