Isilra Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Usj, nå har jeg prøvd å ligge en times tid i senga og jeg får ikke sove! Er sååå trøtt, men har så vondt i magen og ryggen. Skikkelig menssmerter, og innimellom stikker det oppover. Han var ganske urolig i magen først og dytta nok på en del nerver.. Nå tror jeg at jeg skal starte å pakke bagen før jeg prøver å legge meg igjen. Er redd jeg endelig skal klare å sovne, og så våkne til at jeg har så vondt og riene og alt er i gang at jeg ikke skal orke tanken på å pakke bagen Sikkert bare lillemann som presser på noen nerver og sånt, men..
Frukten og To små Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 oj oj, får håpe for din skyld at fødselen er i gang! lykke til med både pakking og føding!
Isilra Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 Var nok bare falsk alarm i natt ja! Men nå fikk jeg dytta meg litt i gang med denne bagen i hvertfall Greit å være forbredt.. og så lærte jeg en annen ting - ikke slit deg HELT ut på dagen, for hvis jeg ikke skulle ha fått sove noe i natt, men dratt på sykehuset med rier tror jeg at jeg hadde vært kjeeeeempe sliten. Holdt på hele dagen i går med gressklipping og styring fram og tilbake. Så nå skal jeg prøve å bli flinkere til å ta det litt med ro om dagen, i tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå