Leirha Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 SYNS ofte kveldene er helt pyton, spesielt helgene! Her sitter jeg, sønnen min sover, sambo på jobb, ingen tv g jammen meg lei av å tråle nettet også. Men heldigvis så kan jeg faktisk legge meg nå GD NATT jenter
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Hehe, kan si jeg kjenner meg igjen ja! Kjedelig med helg. Orker ikke å gjøre noe spes heller, men gud så lei jeg er av å surfe rundt på nettet, men sitter hær d gjør jeg:P God natt:)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Er sååååå enig!!! Denne helgen/uken blir nok ekstra lang, da gubben og barn skal reise bort... Huff... Har gjort klar en liste av ting jeg skal gjøre i løpet av denne uken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå