SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 tenkte jeg bare skulle minne dere på å nyte hver dag av permisjonen, tida går å utrolig fort, og mange dager blir kanskje like etterhvert. har selv akkurat begynnt å jobbe igjen etter ett år i permisjon, og jeg sdavner sååå friheten til å gjøre hva vi vil når vi vil, altså innen rimelighetes grenser da:) føler det som et frihetsberøvelse å jobbe, jobber 5 kvelder i uka, så selv om jeg har hele dagen med min lille datter, så blir det veldig lite alenetid,og kvalitetstid med mann og venner. er gravid i 20 uke, og gleder meg masse til ny perm=) vet veldig godt hva jeg skal prioriterer da, og hva som skal få mindre av min dyrebare tid! babyen og storesøster kommer selvfølgelig alltid først, men etter de kommer mye hobbys... godt å få lufte litt frustrasjon her, huff, hehe, ta det som en påminnelse å nyt hver dag:)
Mamma til to tette Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Huff, ja kan bare ikke forestille meg å gå tilbake i jobb! Å se lillegutt før kl 8 og etter kl 16?! Det er jo umenneskelig! Håper jeg får til en ordning med redusert stilling, planlegger huskjøp på samme tid så økonomisk er det ikke ideelt...4 1/2 mnd igjen og jeg nyter her dag! Herlig at du snart er ute i permisjon igjen! Hmm det er jo også et alternativ he he
Alba44 Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Takk for påminnelsen ) Jeg nyyyyter hver dag hjemme med lillegutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå