LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hvordan skriver jeg en svensk ø på norsk tastatur? (o med to prikker over)
grå :) Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 ö tøddlene og så o =ö iallefall på denne maskina er det sånn. tror det er standard
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Hmm, mener du tøddler som "hun sa..."? Funket ikke her. Trykket litt på egenhånd i ste og da ble alt bare krøll, måtte inn på kontrollpanel å reparere. :-S
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Du ser en knapp ved siden av Enter knappen som står 2 prikk sammen? med to andre tegn på "bølge minus" og en til..? Trykk på den, ikke holde igjen lenge..så trykk o
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 öööööööö!!!!!! Hehe, må trykke nøyaktig samtidig på begge knappene, men fikk det til! Takk for hjelpen! ööööööööööööööööööööööööö
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Jeg måtte ikke trykke begge samtidig.. Jaja.. Jeg trykket først den knappen med prikker så slipp.. og trykke på o..Så blir det automatisk ö.... Prøv du og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå