Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hehe, het diskusjon her, så hva heer det? Kan selvfølgelig sjekke det i ordboka, men det er ikke like gøy:p
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 influensa. er dette et tullespørsmål?
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Nei det er ikke det, og hun jeg diskuterer med nekter fortsatt for at det er influensa- men det har nok blitt mer prinsippsak for henne nå Jeg sysn det er utrolig gøy, for det er stort sett alti jeg som tar feil:p
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Der er vel ingen som faktisk tror det skrives uten "n" vel? Det heter influensa uansett da. :-)
Frk. Vable Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Jeg veddet en hel årslønn med en kollega om at det het HENNIG OLSEN IS, ikke HENNING Olsen Is, som han mente... Det er sååå deilig å vite at man har rett!! Har ikke sett noe til han årslønn, by the way...
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Du får si til hun som ikke tror på at det er en n der at vi trodde du tulla da du spurte:) he he:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Tilleggsopplysning: 36 treff ved søk på ifluensa. 533 000 treff ved søk på influensa. Kilde: Google.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Hehe, trenger ikke å si det til henne, for hun sitter og leser på tråden hun også=p Men jeg skal ikke si noe, for jeg krangla i uker på at det het "tremelling og firmelling" Og ikke "tremenning og firmenning". Har ennå ikke innrømt at jeg tok feil:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå