Gå til innhold

Isabel og Victoria er noen mislikte navn ja! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble bare litt inspirert av et innlegg. Mine døttre har navn INGEN (nesten)her inne ville brukt. Altså, de heter Isabel og Victoria!

Selv elsker jeg navnene, og de passer så godt på jentene mine. Blir faktisk veldig stolt, når jeg ser hvor mange som IKKE liker disse navnene. Da blir disse hvertfall ikke noe kjempe popis navn.

Så godt vi ikke er like da, jenter :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he:)

Ja egentlig er det beste navn som ikke alle andre har og liker. Det er mindre gøy å være identifisert som en av 4 i klassen med samme navn osv:)

Skrevet

Ja ikke sant. Man får tenke litt den veien. Hvor artig er det med 4 Emilie`er eller 7 Aleksander i klassen! :o)

Skrevet

Jeg har også en Victoria :-)) men har et navn til på ho da, Linnea...likte begge så godt, både jeg og mannen min, så da ble det sånn....

mitt navn, og min mors navn er nevnt...jaja...går greit det da...

Skrevet

HAHAHA, hverken mitt eller min datters navn er nevnt blant de mislikte... æddabædda!! :) knis

Skrevet

Jeg liker Isabella godt, tenkte ikke på at Isabel finnes da og det er da nesten likt :)

Synes Victoria er kjempe fint navn.. Ei venninne av meg sin datter heter Vilde Victoria.. Fint det :)

Jeg liker navn som ikke mange har.. F.eks, sønnen min heter Ricky.. Bare 56 nordmenn har det som fornavn.. Hehe..

Skrevet

Blir helt imponert jeg!! så det finnes altså noen som liker navne mine døttre har!!??!.. Så koselig da :o)

Ricky var tøfft navn :o)

Skrevet

veldig rart da... siden det er to veldig fine navn!!! faktisk de to vakreste navna jeg vet om.....;) kunne ikke valgt noen bedre navn du...;)

Skrevet

Jeg synes det er to kjempe fine navn, kunne tenke meg å kalle en fremtidig datter for Isabell Victoria..

Skrevet

Se her ja! Her kommer "skap-likerene" av Isabel og Victoria frem.. hihi.

blir jo litt smiogret når jeg ser at noen faktisk liker disse navnene! :-)

Skrevet

Det er jo bare til å ta en laaang sats å drite i...

Jeg synes for øverig også at det er fine navn... !

Fikk høre av en tidligere kollega at Mathilde var et rart navn....

Det var en dame i 60-årene..

Jeg sa samtidig at jeg synes hun var en merkelig dame.. Med noget merkelige meninger.. Uten å bli fornærmet av den grunn ! Etter at hun hadde truffet Mathilde noen ganger,endret hun faktisk mening !

Skrevet

Ikke så rart hun endret mening da!! Ikke mulig og ikke endre mening når man har sett din søte datter! Syns forøvrig Mathilde er søtt jeg! Et ordetlig jentenavn. Og hver gang jeg ser på "Jordbær Mathilde" med min datter, så tenker jeg på din jente! :o)

Skrevet

Syns Isabel og Victoria er kjempe fine navn jeg:)

Skrevet

Altfor pompøse og dillete for min del ja. Men godt vi har ulik smak da!!

Skrevet

har selv vurdert begge to som navn men så ble det en marcus gitt ;)

hehehe..

men isabell er et nydelig navn som jeg vurderer sterkt til min neste om det blir jente...bare isabellE ;)

Skrevet

Det er jo VELDIG VELDIG mange som heter de navna da..

Kan heller ikke skjønne hvorfor folk ikke vil bruke de.. hvis jeg får jenter så kommer nok ikke jeg til å kalle de de navna.. men det er ikke noe sånn navn som " hvilket navn ville dere aldri brukt på jenta" navn liksom.. ;) Syns også Isabella er veldig fint da;)

Skrevet

Victoria er et kjempe fint navn:) Likt det hele livet mitt... Er ikke storfan av Isabel, nei... Men vi kan ikke alle like det samme;-) Synes for øvrig ikke at det er stygt, altså! Bare litt kjedelig og for sukkersøtt.

Skrevet

Finnes ikke noen penerer navn =0) jo ett til Julie =0) Smaken er som baken noen liker femenine vakre navn andre trauste norske navn.

Skrevet

For det er ingen unger som heter Matias hi hi =0) Er en grunn til att mange heter det for det er vakre navn =0) ikke være flau for det du må være stolt av att mange vil hete det samme som din sønn og min datter =0) Er en grunn att ikke mange heter Gyda Hjort og Berthe er bare ikke pene navn =0)

Skrevet

Syns de er fine navn jeg :o)

Min datter kommer sikkert til og bli den eneste i klassen som heter Ayla.

Men gutten kan vel møte på noen konkurenter med navnet Marcus :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...