Gå til innhold

Jah....da skal vi ha en baby til vi :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i går, og er 4+3 tror vi. Veeeeldig ferskt, og vi er KJEMPEGLADE!! Litt tidligere enn planlagt var det, men selvfølgelig velkomment allikevel :o) Går alt bra blir snuppa storesøster i mai/juni - da er hun 2 år og 3 mnd. Håper det blir en fin aldersforskjell :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massse gratulere med spiren =0)

Jeg venter en til om 2 uker, blir 16 måneder mellom prinsessene. Gleder oss masse =0)

Skrevet

Jeg har også en som er født i mars 06, og venter nr 2 i januar! Gleder meg masse, og tror det blir en fin aldersforskjell :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ei født i februar 06 og venter en til i januar 08=)))

Tror det blir bra...

Skrevet

Vi har ei som er født i mars 06, venter nummer to i mai 08 :-).

Skrevet

Gratulerer:)

jeg testet positivt igår selv:) helt utrolig glad!!

Men her også veeeldig ferskt...tror jeg er 3+6 å det er ikke akkurat mye....håper det bare går bra denne gang! Mistet i august i uke 7...trodde aldri det skulle hende meg, men det var ikke helt planlagt heller. Men etter det som hendte ble jeg skikklig babysjuk igjen så nå er vi overlykkelige begge to, sambo å jeg:) Vi har en gutt på 19 mnd fra før...født i feb 06 så da blir vi nesten likt vi da i aldersforskjell mellom barna våre:)

Skrevet

jeg og venter nr to..;) termin i mai... og snuppa blir to år i mai..;)

Skrevet

Så gøy! Kanskje vi sees på 1., 2. og 3. tri. inne på BiM da :o)

Skrevet

gratulere så mye med spiren!!!

koslig.... :o))

har 19mnd mellom mine og storkoser oss masse... :o)

Skrevet

Gratulerer kjempe masse =)

Jeg venter nr 2 den 1 april - da er Celine snart 23 mnd ...

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren=)

Vi fikk første i feb.06 og venter neste i mars 08. Blir 2 år og 1 mnd. mellom de.. tror det blir bra aldersforskjell jeg=)

Skrevet

Gratulerer!! Vi venter en liten i februar, og da blir det 2 år og en mnd mellom våre. BLir bra det! Lykke til i svangerskapet.

Skrevet

hadde 2 år og 4 mnd mellom mine,, passe det;)

gratulerer

Skrevet

Hei og gratulere.

Vi har ei jente som ble født i februar-06 og venter baby i april-08. Var ikke planlagt, men veldig gledelig. Tror kanskje det blir siste svangerskapet. Fint med to års aldersforskjell. Masse kos.

Skrevet

Har termin med nr 2 på lørdag, storesøster er 21 mnd :-) og snakker om bebi hele dagen :-)

Hun peker på sin egen mage når vi spør hvor bebien er...

Skrevet

Gratulerer så masse....:D Til alle tre!!!

Så morro...<3 Må si jeg er litt misunnlig, men mannen vil ikke helt enda..

Vi gikk jo sammen på BiM sist om du husker?! Jeg fikk ei tulle med samme navn som deg...;)

Morro å høre hvertfall!! :)

Skrevet

Gratulerer så masse med baby i magen :D

Skrevet

Vi skal også ha baby igjen. Får 2år og 3 mnd mellom vi også:) Er 5+2 nå. Gleder meg masse:D

Skrevet

Åhhhh - gratulerer!!!! Får så lyst på en til jeg også =)

Skrevet

Åå gratulerer! :):) Var ikke vi på bim samtidig?? Nå husker jeg ikke helt her, men synes jeg husker deg fra den tiden.

Vi venter også nr 2 :o)

Menstermin er 5.april og foreløpig ul termin er 1. april.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Vi får nr 2 en ukes tid etter nr 1 blir 2 år:)

Skrevet

Venter nr 2 i feb og da er lillegutt ca 27mnd håper det blir en fin aldersforskjell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...