Gå til innhold

huff..han tenner meg ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i et stødig forhold i over 4 år som har ført til 2 stk barn. Er glad i han og livet vårt, men når det gjelder sex har det blitt et pliktløp som jeg egentlig helst vil slippe de fleste gangene. Han vil vil nok ha mer sex en hva jeg vil. Har fundert på årsak og tror det har med at jeg ikke tenner på han fysisk lenger..ikke at han har forandret seg så veldig heller men.. er dette en varsko på at kanskje ting ikke er helt bra? vi har det jo veldig bra ellers liksom..må nevnes at jeg er konstant trøtt pga barn som våkner flere ganger om natta.........men tenker bare at det går seg til når småbarnstiden er over og barna sover godt og lenger om morgenen... er lov håpe iallefall....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten som å lese om meg selv. Altså, når vi har sex, så er det jaggu godt, det er ikke det, men det å komme i gang er akkurat som du sier. Føler det blir litt plikt. Føler heller ikke han tenner meg like mye.

Men ellers har vi det veldig bra, så er ikke skilsmisse grunn. men vil jo liksom tenne litt på han og... Vet ikke, jeg, men vi er ihvertfall to, da! :)

Skrevet

så dump han og finn noe bedre ...ikke sitt her å klag

Skrevet

Synes ikke det er riktig å dumpe et menneske fordi man ikke tenner lenger. Du må se an summen av hele mannen. Hvis han ikke tenner deg, ikke hjelper til med husarbeid, ikke tar seg av barne, ikke gidder å jobbe, ikke orker å prate med deg, drar på fest hver helg, jakter annenhver helg, ikke kan styre penger, ikke tar vare på utseendet sitt, osv osv., ja da hadde jeg reist min kos. Jeg ville også sagt hade dersom han mishandlet meg.

Skrevet

Du er ikke alene HI. Har en snill og god mann som jeg er veldig glad i, men han tenner heller ikke meg. Er ikke så ivrig lenger han heller, så her er sex en sjeldenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...