♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Av Ivar Medaas. noen som finner den?
grå :) Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 EG HADDE EIN GONG EIN BÅT (T:Herbjørn Sørebø Arr: Kai L. Johansen) 1. Eg hadde eingong ein båt, med segel og mast og kjøl. Men det var i gamal tid, så gamal tid. Svar du meg på, kvar er han nå? Eg berre undrar, kvar er han nå? 2. Draum, eg trudde at han var sann, ……forsvann. 3. Soldat, han kyste si mor farvel, han sa til jenta si .. kveld. 4. By, i parken der leika barn, så sleppte….. byen forsvann. 5. Eg hadde… båt, eg drøymde …eingong,…… bare søkte på tittelen jeg... (gång er forresten svenskt)
98476983 Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 På 28.9.2007 den 23.17, ♥Innimor & guttaboys♥ skrev: Av Ivar Medaas. noen som finner den? Eg hadde ein gång ein båt
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 Cornelis vreeswijk hadde den også Anonymkode: d6c27...79d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 https://nortabs.net/tab/4192/ Anonymkode: 79191...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå