Gå til innhold

Teksten til Eg hadde ein gång ein båt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av Ivar Medaas. noen som finner den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EG HADDE EIN GONG EIN BÅT (T:Herbjørn Sørebø Arr: Kai L. Johansen)

 

1. Eg hadde eingong ein båt, med segel og mast og kjøl. Men det var i gamal tid, så gamal tid. Svar du meg på, kvar er han nå? Eg berre undrar, kvar er han nå?

 

2. Draum, eg trudde at han var sann, ……forsvann.

 

3. Soldat, han kyste si mor farvel, han sa til jenta si .. kveld.

 

4. By, i parken der leika barn, så sleppte….. byen forsvann.

 

5. Eg hadde… båt, eg drøymde …eingong,……

 

 

 

 

bare søkte på tittelen jeg... (gång er forresten svenskt)

  • 11 år senere...
Skrevet
På 28.9.2007 den 23.17, ♥Innimor & guttaboys♥ skrev:

Av Ivar Medaas. noen som finner den?

Eg hadde ein gång ein båt

 

Skrevet

Cornelis vreeswijk hadde den også

Anonymkode: d6c27...79d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...