To gutter + spire Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Har gitt d-vit. dråper siden han ble født . prøvde tran , men det ville han ikke ha. Nå har jeg kjøpt sanasol . Men jeg kan ikke gi både d-vit. dråper og sanasol (da blir det for mye d-vit) Er det best å KUN gi d-vit dråper / evt . omega3 kapsler (sånne med god smak) eller holder det med sanasol ?? Noen som har fått anbefalinger fra lege / helsesøster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå