Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Forstår ikke hva som er galt med meg... Er sammen med verdens beste mann, vært sammen i 6 1\2 år nå. Sexen er god nok den og vi har det bra sammen...men likevel har jeg enda en gang( har dessverre vært i en sånn situasjon da vi nettopp hadde blitt sammen...) greid å bli litt småbetatt av en kompis av han og jeg vet det er gjensidig. Vi har ett barn sammen og ønsker oss flere etterhvert. Vet at det er han jeg vil dele livet mitt med, men likevel greier jeg ikke å la være å søke bekreftlese på at jeg fortsatt er attraktiv fra andre. Nå har det gått så langt at jeg har kyssa kompisen til mannen min og vi snakker en del på msn. Vet at det er utrolig råttent gjort men jeg greier ikke å la være heller:-( Er vel bare dumt å legge det ut her men har liksom ingen jeg kan prate med om dette... er bare så redd for at det skal slå tilbake på meg en eller annen gang, at han finner det ut for da er det over og ut med forholdet vårt og det vil jeg jo egentlig ikke!! Men har så vannvittig lyst på han kompisen at det verker i hele kroppen avogtil, men vet at det kun er rent begjær, kunne aldri tenkt meg å bli sammen med han. Ble sammen med mannen min når jeg var 16, har bare vært med han og en til så det er vel kanskje en av grunnene tenker jeg....vet mange av vennene mine snakker om at de er så gla de fikk "rast av seg" og vært sammen med flere før de fikk barn... uff.... noen som har noen gode råd å komme med?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 STopp kontakten med en eneste gang!! Been there, done that! Virkelig ikke verdt det!! Bare tenk deg følelsen når hele verden raser sammen etterpå! Begjær er noe herk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå