Gå til innhold

Happy H

MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Går det bra med deg og snuppene? Fått kvilt deg etter helga? :P

Godt å lese på des.klubben at du hadde hatt ein strålande dag, det er slik det skal vere! :)

Bestilt 3d-UL forresten? Lurer på om det er lang ventetid og slikt eg, tenkte eg skulle prøve å få ringt i neste veke. Siden størstemann var så stor, tenkte eg å ta det i uke 25-26 eg, slik at snuppa ikkje blir så stor at vi ikkje ser noke :P I tillegg har eg lyst til å kjøpe maling til rommet hennas, så da vil vi gjerne få bekrefta at det er ei jente først :P

klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!!!!

har har d vert full fart..har jobba kvar dag i veko så kjenne eg e suuuper slitn no.

Har så smått begynt å lande etter bryllupet, hehe, har vert så masse inntrykk ogfølelser så d tar jammen litt tid!!!!

kom på før idag at eg faktisk heilt har glømt å bestille time til 3d..

Ska ringe imåro eller mandag, usikker på om de e åpen i helgene.

vi og komme t å bestille rundt uke 26 om d ikkje elang ventetid der.

Hermine va jo og stor, så d ebedre å være litt tidlig enn seint

Tror nok d e ei jente i magen din, virka jo temmelig sikker jordmora dåkke va hos.

men eg skjønna du vil ha ein bekreftelse før du evt mala rommet rosa,hihi..

gi ein lyd om ventetid dersom du bestille time før meg då!

Eg har begynt å få kjempe ondt i bekkenet, så e litt lei meg for d.

slite m å sove om nettene for då verke d sånn..

ska t legen på onsdag så e spent på ka han seie,og om han kan gjør nokke for meg.

går d greit m deg då?

Skrevet

jobber bare 2 dager i veka eg, så eg har det fint:) Føler meg litt pinglete når eg har vondt i bekkenet når eg jobber så lite, men det er ikkje noke eg kan gjere med det då... Har ein teit lege då, sa til han da eg var på kontroll at eg hadde vondt i bekkenet, men det var det i følge han for tidlig til!! (var 15 veker) Dummeste eg har hørt, men eg brydde meg ikkje då, ville ikke ha sykemelding då.. Neste kontroll skal eg kjempe litt meir.. Er ikkje noken leger eg kan bytte til heller, så det er litt kjipt...

håper de har åpnet i helgene eg, på 3d-en... Sambo begynner i ny jobb på mandag, og da får han jo ikke fri til slikt før han har vært der i 2 mnd... Så da må eg prøve å få time på ettermiddag eller i helg...

Kjenner 3 stk som har fått beskjed om jente, og ut kom gutt, 2 av de er det riktignok 5-6 år siden fikk da, men de historiene har gjort at eg vil ha en bekreftelse før vi maler rommet lilla (ikkje rosa her i huset, lilla vegger og rosa stæsj :)). Men ho viste jo seg godt frem, tøtto i magen, så eg blir overraska dersom det viser seg at det er gutt :)

Skrevet

blir nok kjempe fint.

ingen rosa vegger her heller, 3lyse og en knæsj grønn/blå, men olebrum frigurer på veggene og skapet.

snuppa eeeelsker ole brun og tussi, helt vilt.

og ho blir tidsnok så stor at alt skal være rosa og prinsesse.

Håpe du får snakka fornuft m legen din neste time, heilt latterlig.

står jo om bekkenløsning at mange merkar de e gravide pga de får bekkenløsning.

regner m dette gjelde de som har hatt d tidligere..

eg har lenge hatt ondt i korsryggen og ilinger ned ilåret. trodde d va en nerne el nokke i klem, men no e eg ganske sikkerpå ka d e.

verke skikkelig framme i skambeinete og nedover..

ikkje akkurat nokke særlig godt.

eg og jobbar bare 2-3dager i veko, men e fullstendig ødelagt etter jobb.

Får håpe du får ein time t 3d som manne kan bli m på, ellers stille eg gjerne som backup, hihihi....

kanskje vi treffes ein gang m mage eller små babyer??

hadde vert koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...