Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Har tydlivis klart å få influensa.. hadde vondt i hodet i går å i dag er nesa tett.. å i morgen skal æ ut på restaurant.. noen som har kjemoe tips å komme med hvordan æ skal bli frisk?? treng en vidunder-kur..... e jo SÅ typisk at æ blir syk når noe er planlagt...
pandabjørn Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg også er veldig forkjølet har vært det siden 30 aug ! var hos legen så hun fikk lytta på meg trodde jeg hadde fått lungebetennelse for jeg hoster noe veldig, men heldigvis hadde jeg ikke det.. jeg også skal ut å spise på restaurant i morra og vi skal kjøre 10 mil en vei og hjem igjen på kvelden ! dessverre har jeg ikke så mye god råd å komme med, men kanskje drikke varm melk m honning i ?? legen fortalte meg at de som er gravide bruker lengere tid på å bli frisk, ikke særlig oppmuntrene beskjed å få akkurat men men....
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 kan ta honnig, men tåle ikke melk så veldig godt... har en tendens t å tettne i halsen av det........
mamma.85 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 jeg har akkurat blitt kvitt influensa..*bank i bordet* her er mine tips : * te m/honning *spis appelsiner *drikk appelsin juice *drikk masse vann *snyt deg myyye *vask hendene OFTE! det hjelper lykke til !
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 takker! drikk generelt ganske mye vann..å har trøkka innpå alt av appelsina i huset... må se om æ har honning.....
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 å d hadde æ selvsagt ikke...
lana<3 Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Immunforsvaret er dempet i graviditeten det er derfor det tar lenger tid å komme seg..... pga av det må man ofte også bruke lenger medisiner enn hva ikke gravide trenger.... Og hvis dere har flere tips mot forkjølelse/flunsa kom med dem....er snufset her også...grrrr
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 anbefaler c vitamin... i fleng:) kjøp sånne som du kan svelge på apoteket og ta gode doser med dette. vask hendene ofte. rød solhatt hjelper også godt drikk masse for å rense kroppen:=) Håper du blir frisk snart:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå