Gå til innhold

tips mot influensa?

Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tydlivis klart å få influensa.. hadde vondt i hodet i går å i dag er nesa tett.. å i morgen skal æ ut på restaurant.. noen som har kjemoe tips å komme med hvordan æ skal bli frisk??

treng en vidunder-kur..... e jo SÅ typisk at æ blir syk når noe er planlagt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også er veldig forkjølet har vært det siden 30 aug !

var hos legen så hun fikk lytta på meg trodde jeg hadde fått lungebetennelse for jeg hoster noe veldig, men heldigvis hadde jeg ikke det..

jeg også skal ut å spise på restaurant i morra og vi skal kjøre 10 mil en vei og hjem igjen på kvelden !

dessverre har jeg ikke så mye god råd å komme med, men kanskje drikke varm melk m honning i ??

legen fortalte meg at de som er gravide bruker lengere tid på å bli frisk, ikke særlig oppmuntrene beskjed å få akkurat men men....

Skrevet

kan ta honnig, men tåle ikke melk så veldig godt... har en tendens t å tettne i halsen av det........

Skrevet

jeg har akkurat blitt kvitt influensa..*bank i bordet* her er mine tips :

* te m/honning

*spis appelsiner

*drikk appelsin juice

*drikk masse vann

*snyt deg myyye

*vask hendene OFTE!

det hjelper :) lykke til !

Skrevet

takker!

drikk generelt ganske mye vann..å har trøkka innpå alt av appelsina i huset... må se om æ har honning.....:)

Skrevet

å d hadde æ selvsagt ikke...

Skrevet

Immunforsvaret er dempet i graviditeten det er derfor det tar lenger tid å komme seg.....

pga av det må man ofte også bruke lenger medisiner enn hva ikke gravide trenger....

Og hvis dere har flere tips mot forkjølelse/flunsa kom med dem....er snufset her også...grrrr

Skrevet

anbefaler c vitamin... i fleng:) kjøp sånne som du kan svelge på apoteket og ta gode doser med dette.

vask hendene ofte.

rød solhatt hjelper også godt

drikk masse for å rense kroppen:=)

Håper du blir frisk snart:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...