Gå til innhold

Bleier om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er saa usikker paa hvordan jeg skal gjoere det - skifter henne til kveldstoey rundt 19-20 om kvelden. Forstaar det slik at mange ikke skifter bleie igjen foer om morgenen? Men hvis jeg vil sove ut om morgenen sammen med henne saa blir det jo veeeeeldig lenge med samme bleie om jeg ikke skifter foer rundt 8 om morgenen. Hender jeg skifter bleie i 6-tida naar hun spiser men ingen regel.

Hva gjoer dere andre? Synes ikke hun pleier aa vaere roed, men til slutt hender det jo at bleien lekker. Burde jeg skifte i 23-tida naar jeg legger meg, selv om jeg vekker henne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skifter ikke før på morgenen...

Gjest Ut på tur
Skrevet

min er 5 uker. skifter hver gang jeg mater. de papirbleiene jeg har varer ikke så mye mer enn 4 timer så lekker de

Skrevet

her skifter vi ikke iløpet av natta med mindre vi kjenner at han har bæsja....

kveldsstellet er ca 19.30 og da blir det ikke ny bleie før i 8 tia....

nå bruker vi lidl 5-9 kg er det vel på dagen og libero 7-14 kg på natta for å minske faren for lekkasje. Og lillegutt pleier å være flink å si ifra om det er noe feil i bleia

Skrevet

Bytter også ved kveldsstellet og om morgenen, hvis hun ikke har bæsja. Eller er urolig av en eller annen grunn som ikke er mat :-)

Skrevet

Her stelles han for natten rundt 19 og skifter ikke bleie før rundt 8. Dagens bleier er så bra, så de holder så lenge ja

Skrevet

Hei, snuppa mi sovner sånn i 20-21-tida. Jeg "vekker" henne da i 23-tida for å skifte bleie, hun våkner som regel alltid og får litt pupp før jeg putter henne i sengen igjen. Da sover hun til i 6-tiden, da får hun pupp og ny bleie for så å sove til i 9-10-tiden. Nå vet jeg ikke hvor gammelt ditt barn er, men min datter er 11 uker. Hun bæsjer alltid i bleiene sine og blir rød om jeg ikke skifter dem om natta.

Hvis barnet ditt ikke blir rød i stumpen eller har bæsj i bleia, så er det ikke så farlig om den ligger hele natta med bleien.

Lykke til! ;-)

Skrevet

Lillegutt får tørr bleie og pysj på i 21-tida.

Han spiser alltid et måltid mellom 02-04 og får ny bleie da.

Bleiene holder sikkert hele natta, men i og med at jeg står opp med han om natta så gir jeg ny bleie da.

Skrevet

Som flere andre her sier, vi skifter heller aldri på natta.

Ho legger seg 19.30 og står opp 8.30 -det blir 13 timer i samme bleie. Aldri hatt sår rumpe, aldri hatt lekk bleie.

Men da ho var lite knøtt og bæsjet på natta, da byttet vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...