Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Snus (gubben da, ikke meg) Barnemat på glass Karbonadedeig Brus Juice Indre/ytrefilet svin Pommes frites
Kondis som en murstein Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Kjøttdeig Svinefilet Kyllingfilet Kex-choklad Smågodt Grillchips Hm, ikke rart jeg har:
♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Snus røyk pommfri brus og alt mulig rart av kjøttprodukter + en gedigen omo colour boks som de har til rundt 60 kroner.. 100 vask..;o
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Jucie, de har masse forskjellige typer! Tekaker Kjøtt (vi kjøper aldri kjøtt i sverige da, men så er sikkert jeg litt rar) Smågodt På Maxi Mat på Nordbysentere har de NYDELIGE orkideèr nå, til 79 kroner, peller med meg en innimellom;) Ferskt kjøttpålegg Barnemat Hvis dere spiser frysepizza så har de mye større utvalg enn her i Norge. Hvis du skal på Nordbysenteret så ta deg en tur på Babyproffsen og sjekk de drtikule barnestolene der, som er eggforma! HELT RÅ! Hehe.. Det er prisen også, 3000 kroner Nå skled det litt ut her også.. Hm..
Kirsebæra Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 røyk øl sprit/vin kjøtt godis barnemat bleier
Turid Laila Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Godis Snus Brus Har ikke fryser, hadde vi hatt det hadde vi nok tatt med kjøttdeig, indrefilet og kyllingfilet også...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Øl, sprit og vin må du til strømstad for å kjøpe da, men det vet du sikkert;)
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2007 Er pampersbleiene og barnematen mye billigere?? Merkene på maten den samme?? Har ikke handla barnemat i Sverige før.. Hva med mme??? Hvem er bra ?? Bruker for det meste HiPP nå men litt annet å... Bare HiPP mme da..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Bleier er DYRERE der.. Barnemat på glass er billigere! Tror faktisk at grøten er dyrere der!
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2007 Haha ikke no vits å kjøpe bleier da... Må sjekke priser hehe.... Har hørt at Semper eller noe skal være så bra merke.. Ikke veit jeg men...
Sommer & sol:-) Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 veninna mi brukte semper mme til datteren sin... jeg selv bruker velling fra nestle til mine,superfornøyd... om ikke middags glassene er no billigere så har de ihvertfall mer utvalg,i desserter også... skal faktisk til sverige selv imorgen jeg.... karbonadedeig det måå jeg ha,bacon.....
Go`mamma`n... Skrevet 28. september 2007 #14 Skrevet 28. september 2007 Vet du/dere prisen på Odenwälder i Sverige?
pøber´n & je Skrevet 28. september 2007 #15 Skrevet 28. september 2007 Ipren. Det er smertestillende. No ala ibux, men mye bedre
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. september 2007 Aner ikke prisen på Odenwälder men kan sjekke i morra hvis de har den på babyproffsen, skal ha en sånn selv jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå