Audacious Angel Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Tror det tar litt på å være to barns far, deltidsstudent og å ha en 100% jobb. Han klarte å kjøre over foten min i dag. Vi var ferdig på butikken og hadde fått ungene inn i bilen, han hadde starta motoren mens jeg lesset inn varene. Jeg står i dør åpningen på baksetet og lasser inn da han plutselig bgynner å kjøre fremover... Jeg bare skrek ut " hva f**n er det du gjør?? Jeg står jo i døra og nå har du kjørt på foten min!!" Han ble jo selvsagt livredd og skjønte egentlig ikke helt hva som hadde skjedd tror jeg. Han rygget av foten min og bare satt helt målløs foran rattet. Jeg trodde det skulle gjøre vondere enn det gjorde både da det skjedde og etterpå... Tærne mine kommer nok til å bli blå, men ikke noe verre enn det. Heldigvis. Han får hvertfall ikke lov til å glemme denne på en stund. Tror ikke det er så mange som kan si at mannen deres har kjørt over dem ;-)) hi,hi
NoDoubt Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Hehehehe:-) Offf da1 bra at det endte godt da:-) Kanskje han skal få sove litt frampå i morgen?
~sjiraff~ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Huff da... Mannen min holdt på å skvise meg i garasjeportåpningen en gang. Jeg regnet med at han ventet med å rygge til jeg var ute og han regnet med at jeg ventet inne til han hadde rygget ut. Klarte å smette unna såvidt.. Han fikk litt hetta etterpå tro jeg..
Mulle :) Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Joda det har gubben min klart og.. Kjørte rett i hoften min.. var blå enstund ja
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Huff, da. Da er han sikkert sliten, ja. Stefaren min klarte å kjøre over foten min og stoppe mens jeg hadde foten under hjulet. Synes ikke det var noe alt for vondt, ble vel heller mer redd. Ble heller ikke blå etterpå....hehe. Får håpe du ikke blir blå, da : )
Audacious Angel Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 Det var det mannen min gjorde.. han kjørte fremover og da jeg skrek til så stoppet han. Han skjønte jo ikke at foten min da var under hjulet. Han har så dårlig smvittighet stakkar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå