L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Vi har leilighet nå, men vurderer å selge.. Har sett flere leiligheter som vi har veldig lyst på. Men kjenner liksom ikke at jeg har energi til å begynne med å flytte nå.... Når er det realistisk å begynne å tenke på det i forhold til babyen? Etter jul eller? Bebien er enda ikke født om det er noen som lurer, er 1 dag på overtid:)
lana<3 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 heia love.... jeg fødte 3 oktober i fjor og hadde ul termin 26.09.06 vi flyttet med vår lille baby i julen faktisk..ganske stress men det gikk fint det....babyen sov for det meste når vi flyttet og stresset...men hadde vi flyttet mnd etter hun hadde blitt født hadde det vært stress for da skulle hun ha pupp døgnet rundt og hadde i tillegg kolikk...tror egentlig 2-3 mnd er en perfekt tid..da er de fleste over de første prøvelsene og har blitt store fan av å sooooove maaassse hi hi...lykke til med flyttingen:)
lotta72 har fått Anders Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Flyttet med premature tvillinger 3 uker etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Vet jo nå i ettertid at jeg gjorde det, og har vage minner om at jeg pakket ned leiligheten, men husker svært lite av det. Ikke det lureste jeg har gjort. Var helt utslitt, og husker som sagt nesten ikke noe av det i ettertid. Kan du vente, så gjør det. Det er iallefall mitt råd.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 tusen takk for flotte råd:=) Tror også det kan være greit å vente noen mnder bare for å bli kjent med babyen og ikke stresse liksom. Vi har overhode ikke behov for å flytte enda, men er liksom så mange fine leiligheter pr tiden som har blitt lagt ut for salg som vi har så lyst på... (hvorfor kunne de ikke lagt de ut i sommer, da vi hadde TENKT å flytte:) hehe..
Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 om d ikke kniper så ville jeg ventet til litt ut på våren ... bruk første tiden nå til å koooose deg hehe... vi også tenker på å flytte etterhvert men tar d når babyen er litt større samt at vi tenker at det er mer økonomisk å bo her vi bor nå ettersom babyen ikke trenger eget rom enda
Galskapens overhode Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jeg flytta alene med baby da tulla mi var 4,5 mndr.. Gikk veldig fint det.. Selvsagt kommer man ikke i orden like fort for babyen trenger jo tid og oppmerksomhet den også. Men når de er så små så sover de jo en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå