Gå til innhold

håravfall under amming?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes bare jeg ser på håret mitt,så detter det av!!!begynner å bli redd,har ikke det tykkeste håret fra før av så skal jeg miste det og...!!!uuuaaaaaaaaaaa,panikk!!!!noen som har råd mot?????please.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig!

Og det gror ut igjen =)

Et lite tips er å hive innpå med B-vitaminer =)

Skrevet

Du kan ikke stoppe håravfallet. Det går over om noen mnd...

Skrevet

Så og si alle mister hår etter en fødsel, enten de ammer eller ikke. Begynner somregel når barnet er ca. 3 måneder. Det kan vare noen måneder. Du blir ikke snau!!! Kan godt være du vil få en liten pannelugg når det begynner å vokse ut igjen. Har dessverre ikke så mange råd, det kommer jo innenfra. Er frisør og har ikke funnet noe vidunder kur for håravfall etter fødsel enda. B-vitaminer kan hjelpe.

Skrevet

Mange gravide mister lite hår under graviditeten. Etter at man har født mister man hår som normalt + det håret som man skulle ha mistet under graviditeten. Mitt hår ble halvert, men det vokste fort ut igjen. Folk kommenterer at jeg har klippet pannelugg, men det har jeg ikke. Det er bare det nye håret som vokser ut!

Skrevet

Her har hestehalen blitt mykje tynnare. Og eg som endelig har fått meg langt hår og alting. Det vokser nok ut igjen, og då får eg slik fin glorie av korte hår som stråler ut fra hodet. Lette og fine og mykje kortare enn resten. Eg blir så lekker att. =)

Skrevet

huff deilig å høre....men er det kanskje bedre å klippe håret kortere da,så det ikke ser så ille ut?kanskje lettere å få det til å se fyldigere ut?:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...