*betty*spaghetti* Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Naturlig eller mye???? Jeg er naturell når jeg sminker meg! Nysgjerrig jeg
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Sminker meg helst naturlig, dvs sminker meg ikke
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Sminker meg ikke til vanlig, kun når jeg skal ute eller noe annet spesielt. Da skal det iallefall vises litt )
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Vel, det kommer litt an på, sminken synes jo, men det er ikke mye, er vel på naturell-siden :-) Bruker mascara, øyenskygge, kajal, pudder/foundation og lipgloss, men i jordfarger... :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 hmmm... nja, kommer an på skadene i ansiktet. Er jeg kvisete så må jeg skjule det. Ellers eyeliner under øyet.
Kondis som en murstein Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Bruker foundation og sånn mineralpudder (ja, takk begge deler (o;) og mascara...
Gjest Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 til vanlig,litt foundation,for å dekke røde flekker o.l, mascara,og eyeliner..
Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Liker og se så naturlig ut som mulig til daglig. Det vil si at jeg bruker litt mascara og fikser brynene, tar på litt øyeskygge som ikke vises så godt (brun eller guld farget)
♥ DAME Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Vel, jeg er vel ganske kjedelig jeg. Jeg sminker meg på samme måte om det er hverdag eller fest. Hvis jeg bruker mye sminke så ser jeg eldre ut. Bruker en lys øyeskygge som nesten ikke vises, bare for å åpne øyet litt mer. Så mascara og lipgloss med litt farge. Holder meg unna eyeliner.
Mamma´n til A og F Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Sminker meg "naturlig". Har aldri skjønt meg på de som kun bruker sminke når det er fest, og da "kliner de til"
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Mineralfoundation, solpudder, øyeskygge, kajal, rouge og mascara:) Andre dager nada
NoDoubt Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 Jeg bruker somregel øyenskygge og mascara. Gjerne en frisk øyenskygge: Blå, turkis for eks. Jeg har bare øyenskygge på globen (øyelokket). Til fest blir det mer:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 Hi hi:) Uten eyeliner ser jeg ut som at jeg er 5 år gammel.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. september 2007 #14 Skrevet 28. september 2007 Veldig veldig naturlig.. Mange ser nesten ikke forskjell om jeg kommer uten sminke en dag.. Bortsett fra maskara da.. Det ser de .. Og jeg selv veldig godt.. Bruker mitt faste., men sjelden mye..;o
Mulle :) Skrevet 28. september 2007 #15 Skrevet 28. september 2007 Pudder, eyeliner, øyenskygge, mascara Ser vel det godt på meg ja
Mille** Skrevet 28. september 2007 #16 Skrevet 28. september 2007 Sminker meg til jeg ser såpass bra ut at jeg ikke skremmer nabobarna når jeg går ut. Hehe... ;o)
Pumani Skrevet 28. september 2007 #17 Skrevet 28. september 2007 Til vanlig bruker jeg mascara og flytende kajal på øyelokket. En tynn, tynn strek. På leppene bruker jeg en blank lipgloss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå