Gå til innhold

Hvordan sminker du deg helst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Naturlig eller mye???? Jeg er naturell når jeg sminker meg!:) Nysgjerrig jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminker meg helst naturlig, dvs sminker meg ikke

Skrevet

Sminker meg ikke til vanlig, kun når jeg skal ute eller noe annet spesielt.

Da skal det iallefall vises litt :o)

 

 

Skrevet

Vel, det kommer litt an på, sminken synes jo, men det er ikke mye, er vel på naturell-siden :-) Bruker mascara, øyenskygge, kajal, pudder/foundation og lipgloss, men i jordfarger... :-)

Skrevet

hmmm... nja, kommer an på skadene i ansiktet. Er jeg kvisete så må jeg skjule det.

 

Ellers eyeliner under øyet.

Skrevet

Bruker foundation og sånn mineralpudder (ja, takk begge deler (o;) og mascara...

Skrevet

til vanlig,litt foundation,for å dekke røde flekker o.l, mascara,og eyeliner..

Skrevet

Liker og se så naturlig ut som mulig til daglig. Det vil si at jeg bruker litt mascara og fikser brynene, tar på litt øyeskygge som ikke vises så godt (brun eller guld farget)

Skrevet

Vel, jeg er vel ganske kjedelig jeg. Jeg sminker meg på samme måte om det er hverdag eller fest. Hvis jeg bruker mye sminke så ser jeg eldre ut. Bruker en lys øyeskygge som nesten ikke vises, bare for å åpne øyet litt mer. Så mascara og lipgloss med litt farge. Holder meg unna eyeliner.

Skrevet

Sminker meg "naturlig". Har aldri skjønt meg på de som kun bruker sminke når det er fest, og da "kliner de til" :)

Skrevet

Mineralfoundation, solpudder, øyeskygge, kajal, rouge og mascara:)

 

Andre dager nada :o

Skrevet

Jeg bruker somregel øyenskygge og mascara. Gjerne en frisk øyenskygge: Blå, turkis for eks. Jeg har bare øyenskygge på globen (øyelokket). Til fest blir det mer:-)

Skrevet

Hi hi:) Uten eyeliner ser jeg ut som at jeg er 5 år gammel.

Skrevet

Veldig veldig naturlig.. Mange ser nesten ikke forskjell om jeg kommer uten sminke en dag.. Bortsett fra maskara da.. Det ser de .. Og jeg selv veldig godt.. Bruker mitt faste., men sjelden mye..;o

Skrevet

Pudder, eyeliner, øyenskygge, mascara

 

Ser vel det godt på meg ja

Skrevet

Sminker meg til jeg ser såpass bra ut at jeg ikke skremmer nabobarna når jeg går ut. Hehe... ;o)

Skrevet

Til vanlig bruker jeg mascara og flytende kajal på øyelokket. En tynn, tynn strek.

På leppene bruker jeg en blank lipgloss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...