På`an igjen...har født... Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hei så du hadde skrevet et innlegg til meg ang kiss-kidd. Ser at du er fra Drammen, hvilken manuell terapaut brukte du? Er fra Drammen selv:-)
Mayken Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg brukte en manuellterapaut som heter Åsmund. Han holder til på trimmen fysikalske. I etasjen over elixia, hvis du vet hvor det ligger. Husker ikke hva han heter til etternavn, men er bare å ringe dit og be om en time hos Åsmund. Kjempedyktig og trivelig, trenger ikke henvisning og det koster ingenting. Har gått der med Ina siden begynnelsen av februar, og er helt fin nå. Men skal gå hos fysioterapi til hun har lært seg å gå. Hvor gammel er di?
På`an igjen...har født... Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Har akkuart vært hos åsmund, han virker flink, skal tilbake i oktober. Jenta mi blir 5mnd nå:-) hvor gammel er di?
Mayken Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Ina ble 10 1/2 mnd i dag:) Hos Åsmund er dere i de beste hender i hvertfall. Jeg sendte ei i braselgruppen min dit også, sønnen hennes hadde flere av symptomene jeg hadde lest om. Han var da 6 mnd og hang etter i utviklingen i forhold til de andre barna. Han har blitt mye bedre etter at de var hos Åsmund, men det tar jo litt tid siden det ikke ble gjort noe før. Han har mye å ta igjen og å lære. Har du vært med på noen av dibb.treffene i Drammen?
På`an igjen...har født... Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Hei igjen:-) Nei har ikke fått vært på noen treff enda, har ikke vært så mye ute på kafe pga ekstremt mye grining. Hadde vært veldig koselig og møtt andre med barn, kjenner nesten ingen som har barn så hadde vært koselig. Så får satse på og være med på et treff nå som hun forhåpentligvis roer seg litt:-) Har du vært på treff? Hvor bruker dre og møtes?
Mayken Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jeg har vært på treff flere ganger. det er treff på east lake nå på fredag kl 12.00 da skal i hvertfall vi dit. Hadde vært hyggelig om dere kom en tur også. Vi er veldig glad i å møte nye mennesker, og det kommer flere dit som jeg ikke kjenner. Er en link inne på treffsidene:) får ikke sendt deg en PM, men du kan forsøke å sende meg en hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå