Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hvorfor er det ikke mulig å kjøpe seg formelle avlatsbrev lenger? Jo, vi har dem under andre navn, men hvorfor snike rundt grøten - kall det nå endelig avlatsbrev, og hør mynten klinge og sjelen ut av skjærsilden springe. Barnehageavlatsbrev for manglende dugnad. Ditto borettslag. Idrettslagsavlatsbrev for de jævla foreldrene vi aldri ser, hvis unger man alltid må ta under sine vinger. Korpsavlat - for de (samme) jævla foreldrene som tilfeldigvis glemmer bort at det er loppemarkedhelg. ...und so weiter und so fort. Renslig, ryddig og realistisk - som de beste horene.
Bruk stikksaga Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Og du tok deg den frihet å kalle meg bitter? Men poenget er godt nok det.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg kaller deg nøyaktig hva jeg vil, og det er din fulle rett å nekte, evt å gå inn i sjølhøytidelig modus. Forøvrig er jeg ikke bitter, jeg er hatefull og foraktende.
Bruk stikksaga Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Vi er på internett kjære, kall meg hva du vil. Likledes er det min fulle rett å tenke om det- hva jeg vil. Selvhøytidelig? Jo, om man klarer å trekke frem følelser under det spekteret ved å taste på en maskin, så gir jeg deg full kredit for den biten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå