Gå til innhold

hjelp! sting i magen?


tonje84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette hørtes kjent ut ja, det er slik nå, og det var slik i forrige svangerskap. Nok ingenting å bekymre seg for, men snakk med legen/jordmor neste gang du er der. Greit å bli beroliget av de som faktisk skal kunne noe om dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde voldsomme sting i magen på fredag som ikke ga seg, ble sendt på sh, men de fant ikke ut noe annet enn at jeg kanskje kunne ha nyrestein.. Ble litt paff, men når legen trykket på de "rette" stedene gjorde det fryktelig vondt.. ikke for å skremme noen, men var den beskjeden jeg fikk... Må ta kontakt med fastlegen min for å bli sendt på ny ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo være mange ting. Men det lyder veldig kjent. Har hatt det i alle mine tre svangerskap. Hvis det er nederst i magen på siden er det antakelig livmorbåndene som strekker seg fordi magen din vokser. Det er kan gjøre veldig vondt, nesten som kniver som stikker. Jeg snakket med min jordmor om dette forrige uke. Det skal gå over hvis du stopper opp og hviler deg litt. I forrige uke hadde jeg sting midt på magen også. Men fant fort ut at det var det var fordi lillegutt ligger og presser seg utover akkurat der.:-))

 

Hvis smertene er volsdomme og ikke går over med litt hvile, bør du nok ta kontakt med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det også da jeg var gravid.gjør supervondt når det er som værst!helsesøster sa til meg at det var helt vanlig.man skulle stoppe opp og ta det med ro når det kom.de siste ukene fikk jeg dem til og med når jeg lå i sengen helt i ro. livmoren er jo så stor og tung da, så er i grunn ikke rart at det strekker ganske heftig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...