klg,2 boys now:) Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 trodde det jeg..legen min sa til meg at hun gav den ikke ut lenger fordi den skulle bli forbudet med lov,å det var hun veldig glad for.å det er snart 3år siden...å den finnes enda??
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Forbudt i Sverige tror jeg. Men ikke her?
Holly-Dolly Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 jeg fikk resept i forje uke... hun sa ikkeno om at det ikke var lovlig til meg hvertfall....
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg går på p-sprøyta og har aldri hørt noe om at den skal bli forbudt.
klg,2 boys now:) Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 hmm..det var rart.
hit og dit Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Eg fekk p-sprøyta for nokre år tilbake av ein lege i Norge. Seinare så gjekk eg til ein gynekolog i utlandet. Han reagerte på at eg hadde fått dette, og meinte at legane i Norge var dårlige/utdaterte på dette med prevensjon for damer. P-sprøyta skulle vera forbeholdt damer med endometriose visstnok. Men dette var nå berre ein lege si meining då. Eg spurte ikkje meir, for eg var der for å få eit anna alternativ enn p-sprøyta då eg ikkje var fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå