Livmor Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Og ble barna deres veldig syke da de hadde brennkopper?
Holly-Dolly Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg hadde det selv samtidig sommin datter i fjor... hun fikk bare på ryggen, og jeg fikk en i ansiktet, en på rompa, og en bak kneet... vi hadde høy feber begge 2
Hjertefamilien Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Ja.. og nei. Kom overalt på overkroppen her i huset, men de var i fin form egentlig. Brennkoppene kom rett etter vannkoppene..
♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg hadde brennkopper i voksen alder .. Fikk feber men ikke alvorlig høy.. Egentlig ganske oppegående..;o Jeg fikk det bar i ansiktet..
Livmor Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Ok:-) Lillemann her har noen store prikker på rompa som jeg lurer litt på. Han er i fin form da. Må jeg til lege for det her?
lego Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Mini har brennkopper nå, rett ved munn. Men han har ikke feber eller noe. Like mye fart i han som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå