Gå til innhold

Jeg stoler ikke på sambo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har løyet flere ganger, sviktet, gått bak ryggen min..jeg snakker ikke om utroskap (tror jeg), menvet hanhar løyet om hva han har gjort, jeg fersket han i løgn for 3 år siden, han kan den dag i dag ikke innrømme HVA han gjorde, men jeg vet han løy for så noe han nektet.. han har løyet flere ganger i ettertid- brukt opp pengene sine på hobbyting,og vært blakk resten av mnd..

Det er så slitsomt - jeg savner em kjæreste jeg kan stole på..har ingen tillit, men elsker han..og han er snill, og en utmerket far, og alt, men han lyver for meg..vet ikke hva eller hvor jeg vil med dette innlegget..

men jeg er så sliten av å ikke stole på kjørsten min - det tærer på alt av følelser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff jeg veit akkurat hvordan du har det... Jeg har null tillit til mannen min og det tærer virkelig på. Har tatt han x antall ganger i små "hvite" løgner som har ført til at jeg ikke tror på han. Tror ikke vi klarer å komme videre for jeg greier ikke være gift med en jeg ikke stoler på,det er vondt.

Skrevet

Vet du hva.. jeg kjenner såååå godt til det! Sånn har det vært her også; regninger han har sagt han har betalt, men som bare vokser seg større og større. Bare jug! Helt til jeg en dag åpnet et brev hvor det stod han skyldte MASSE penger! Da sa jeg; "du har et valg; tilstå ALT, og du beholder KANSKJE meg og jenta vår! Eller ikke tilstå NOE og vær sikker på at vi er ute herfra fortere enn du kan si "hæh?" " Det funka, jeg fikk vite alt, og sa at hvis jeg i det hele tatt skulle begynne å tenke på å stole på han, skal jeg ha FULL tilgang på kontoen hans til enhver tid, og hver gang han får lønn, skal absolutt alle pengene over på min konto. Kun sånn kan dette forholdet funke for nå. Hvis han så mye som gjør et lite feiltrinn, glemmer vi hele forholdet, og jeg og jenta reiser.

Så sånn har vi det nå, men tro det eller ei, det funker. Etterhvert kommer jeg til å gi han sakte, men sikkert litt frihet i forhold til penger. Men her har det aldri vært snakk om noe utroskap da.. Håper virkelig du finner ut av det, ikke noe godt å leve sånn! *klem* (vil være anonym nå pga jeg kjenner endl her inne som jeg ikke har så lyst at skal vite om det..)

Skrevet

Takk for det, er vel litt kjent her inne jeg og, så da er anonymn knappen grei å ha..

men, ikkesant, når jeg vet han har løyet engang, da kan han lyve om alt..og jeg blir sjalu, engstelig, skeptisk og ja ALT!! jeg er endel yngre enn han, og føler jeg må gjøt\re alt, samt å forsørge oss..og det er slistsomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...