Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 han har ikke diagnosen adhd, ligger i grenseland fikk jeg beskjed om på ppt og har endel tiltak på skolen fordi han sliter mye med konsentrasjonen. Problemet nå er at han stadig vekk nå gjør i buksa, avføring......sier ikke i fra at han har vært uheldig og det blir endel konflikter rundt det...........Noen som har noen råd?
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Har det skjedd noen store eller små forandringer i livet til barnet, kan det være noe som kalles regresjon. Det vil si at barnet faller tilbake i stadie. Det kan da handle om ting som å få nysøsken,flytting, nervøs, miste noen nærme osv. Siden han ikke har hatt problemer med dette tidliggere ligger vel faren for at det skal være noe fysisk veldig liten og da faller det på det psysiske. Så¨noe kan plage gutten. Har selv vært borti det med min gutt og der gjelder det far som flyttet langt og barn og far har fått veldig lite kontakt. Fortsetter det så hadde jeg snakket med ppt, evt fått de til å hendvise deg til bup for evt barnepsykolog eller videre utredning. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå