VinterSol+2 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 hun er nå innlagt på riksen, så de kan observere bitteliten i magen flere ganger om dagen. det syns jeg er bra, for da vet jeg at ikke bitteliten kan være uten næring veldig lenge før de gjør noe med det! ikke vært store forandringer siste to dagene, men det er vel egentlig bra, for det vil si at det ikke er noen forverring, iallefall. vi er spente nå, hvor lenge bitteliten kan få være i magen, før h*n kommer ut så alt for tidlig... tøffe tøffe venninna mi! blir (forhåpentligvis, faktisk) mye sykehus for henne i tiden fremover.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Tenkte faktisk å spørre deg om venninna di...har tenkt masse på henne! Godt å høre at det ikke er noen forverring!:-) Jordmødrene på obsen er kjempekoselige, og det er kun jordmødre der...altså det er de som gjør alt,- kommer med maten og sånt. Så får man tempurmadrass å ligge på. De tar også ctg i hytt og pine...jeg var jo inne der pga lav blodprosent, altså ingenting med babyen å gjøre, men fikk ctg hver dag og UL fikk jeg også. De passer veldig godt på den gravide og fosteret! Sender lykkeønskninger til henne!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 så bra at det ikke er forverring! Og riksen skal vel være et av de beste sykehusene når det gjelder spesielle tilfeller, så venninnen din er i de aller beste hender vil jeg tro :-) Krysser fingrene for henne og bittelille i magen!
*Rutletutt* Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Krysser alt jeg har for venninnen din! Håper virkelig det går bra med den bittelille babyen hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå