Gå til innhold

Noen med bursdagstips (selskap) til gutt 8 år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt tom for ideer...

Mulig jeg brukte opp ideene til bryllupet for 3 uker siden, jeg klarer hvertfall ikke tenke ut noe lurt til sønnen min som fylte 8 år den helgen vi giftet oss..

Tidligere har vi hatt

*hjemmebursdag

*bowlingbursdag

*skogsbursdag

*hva nå???

På det meste kan det bli totalt 16 gutter, aktive og "ville".

Håpet mitt er at sønnen min vil velge å feire med kun de nærmeste vennene sine og bli sånn ca 6 stk...

Har ikke så super god plass hjemme, så det å ha 16 gutter på 8 år her er uaktuelt!

Ute på denne tida?? Huff, tenk om regnet øser ned :-(

Finnes ikke noe sånt innelekeland her heller... har ett badeland da, men det blir fort dyrt..

Hjelp noen.......?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... ja, det kan jeg tenke meg..... For de som bor i nærheten ... :P

Er noe sånt jeg kunne tenke meg her!

Skrevet

kan ikke han bare få velge noen kompiser å ta med på kino da f eks..?

noe som også er lurt er jo å leie ett grandahus i ett borettslag eller noe (pleier ikke koste sjorta) også rettå slett lage skikeklgi klassefest..

dempe lys lage pizza og sette fram skåler med chips og digg , henge opp ballonger++

hadde sikkert slått an.. :)

Skrevet

Har faktisk vurdert kino... men er kanskje litt dumt å sitte i ro i en mørk kinosal i kanskje 2 timer og se film...? Hmmm.. måtte gjort noe mer etterpå føler jeg.

Og det siste du nevner har jeg også tenkt på :-)

Går faktisk an det altså, å lage en skikkelig klassefest for de!

Hmm.. var på en sånn bursdag i fjor sønne min.. virket som de likte det med disco .-)

Takk for innspill :-)

Skrevet

ja jeg ska lage klassefest i kjellerstuen her på 7 årsdagen til lillemann.. tror det blir kanon..

de er så små at det er ikke blitt flaut å danse å sånn enda heller de hopper jo bare rundt..hihi

å for å få de igang uten at det blir flaut kan man evt begynne med danseleken... (ta på musikk la de danse og når musikken stopper må de stoppe eller sette seg ned) siste mann som står igjen vinner... går jo an å ha litt premier også)

Når det er gjort er de fleste litt varm i trøyen...hehe

uasnett lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...