Gå til innhold

Ble stoppet av politiet i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

på vei til Kristiansand så ble jeg stoppet av mister onkel politimann :-)

Jeg blir helt frynsete av politimenn jeg hehe, og ikke minst blond og hjelpesløs hehe

Måtte blåse, og det gikk jo greit. Fomla litt med å finne førerkortet men det gikk greit det også.

Så viste det seg at jeg hadde en gåen frontlykt, ja ja, hadde iallefall pære i bilen....og så klarte jeg å spørre politimannen om han kunne bytte for meg haha....han så rart på meg, spurte om jeg fridde eller? haha...men jaggu byttet han pære....:-) Lurte litt på om jeg ikke hadde en mann til å gjøre slike saker for meg hehe

Men så viste det seg at pæra som jeg hadde i reserve faktisk var gåen den også gitt!! Han momlet noe om at jeg kunne fått bot, men fikk det heldigvis ikke....jeg føyk jo rundt bilen som ei forvirra høne på tur hehe Han syntes vel synd på meg :-)

Utrolig hvor frynsete jeg blir når jeg blir stoppet av onkel!! Og ikke minst blond!! Herremin...stoppet på en bensinstasjon, kjøpte pære og klarte utmerket å bytte den helt på egenhånd en halv time senere hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så flott at du klarte å sjarmere han til å skifte for deg da! Imponert over at du klarte å skifte den selv også jeg da, er ikke sikker på om jeg hadde klart det samme!

Jeg har bare blitt stoppet en gang, og ble også helt skjelven. Kakla som ei høne og småfniste hele tiden. Det var promillekontroll, og jeg blåste jo grønt så det holdt, men skjønner jo godt at onkel ble mistenksom sånn som jeg oppførte meg:)

Skrevet

Hehe synes jeg ser det ;-) Skal sies at jeg er like redd for autoriteter selv, så jeg hadde nok hoppa rundt som en hodeløs høne jeg også. Men jeg er mektig imponert over at du klarte å skifte pære selv, det har jeg aldri prøvd. Også imponert over at du turte å spørre onkel om han ville skifte for deg hehehe, den var god :-)

Skrevet

He he.. Så moro. Gjett om det ble en god historie til kollegaene. Hjalp en blond småbarnsmamma med å skifte pære - så virka den ikke!

Også svært inponert over at du klarte å skifte selv. Har aldri prøvd jeg..

Skrevet

Oi, det var jo litt action på en hverdag. Kan tenke meg det var litt "skummelt" å bli stoppet slik. Morsomt at du spurte om hjelp og greier da.

Bra du ikke begynte å gråte eller noe, det hadde sikkert jeg gjort..hihi

Skrevet

Tufft gjort å spørre om hjelp, ja! Og du klarte visst å sjarmere ham veldig ;-), slapp jo bot også! Morsom historie!

Skrevet

Hehe disse "onklene" er ikke bare, bare å treffe på.. jeg blir også veldig nervøs av disse folka. Men du klarte deg godt :-) å snakke seg bort fra en bot er jo veldig bra hehe!!!

Skrevet

He he morsomt.....Du er et lite sjarmtroll du.... Bra alt ordnet seg uten noe bot ol. Man vet jo aldri med disse politimennene. Kollegaene hans fikk seg sikkert en god latter senere på dagen.

Håper dere koser dere masse på sørlandet. Jeg har tent i peisen i dag, så nå sitter jeg på kjøkkenet å koser meg....

Ps flink jente som klarte å skifte pære selv. ( neste utfordring blir vbel å skifte til vinterdekk?

Skrevet

Imponert nå jeg. Ikke alle som klarer å skifte pære selv. Kan tenke meg det var morsomt når han byttet pære for deg og den ikke funket. Jeg dro til Kristiansand på torsdag, men ble ikke stoppet. Sparte seg nok til "råkjøreren" kom nedover, he he. Men jeg er faktisk en racer på å skifte dekk så hvis noen vil lære så er det bare å spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...