Gå til innhold

urinveisinfeksjon eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:) jeg håper noenkan svare meg på en ting. det er nemlig sånn at jge har slitt endel m problem i underlivet altså skjeden det svir og noen ganger klør det ogav og til når jeg tisser så svir det og er vondt.jeg har vært og tatt asse prøver og hos en gynekolog men de finner ikkehva det er .ikke er det og sopp ikke infeksejon heller altså UVI...hadde det for 6 mnd siden og davarte dt nestn 1 år og ble helt bra en dag men nå for 4 dager så kom det igjen:( det er ikke vondt hele tiden det svir bare av og til. jeg lurer på om noen av dere har det samme problem?? legen min nevnte noe o nyrene og røntgen av de. kan det ha noe med mine nyrer ågjøre siden det ikke slår ut på sopp og lignende?? håper noen vet hva det kan være. tusen takk for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nesten konstant uvi og det verste er at det ikke alltid slår ut på prøvene...anbefaler deg å gå til legen med morgenurinen og sjekke, man kan jo også gå på apoteket og ta uvi selvtest...de har både 5 pakninger og 50 pakninger...50 pakningene må du spørre etter by the way...

Man kan få sjekket nyrer og slikt med røntgen ol. for å sjekke om du har nyrestein, eller anatomiske forhold som gjør at du er plaget med disse vondtene...f.eks fremfall av skjede...problemer med muskler inni der...

Skrevet

tusen takk for svar:)

ja men det som er sååå rart at nårjeg leser her på nett så står det at det vises mye på en urinprøve men legen min sa at den var helt bra selv etter dyrkning. deforstusser jeg litt på det at sidn rivprøva er bra og jeg ikke er bra så er det noe som ikke stemmer og man skulle tro at de på sykehuset visste hva de gjorde osv...

Skrevet

Man skal ikke stole alltid på at sykehuset vet best....det er jeg et levende bevis på....hadde en fin prøve en dag og et par dager etterpå hadde jeg gått opp til å få nyrebekkenbetennelse...det er en forverrelse av uvi...og det kjenner man...sykt smertefullt...

Ellers så kunne jeg ikke tisse i en mnd etter fødsel, det gjorde bare så vondt å bare slappe av i musklene, og ikke virket de heller....sykehuset visste ikke hva som kunne være galt og jeg ble satt opp til å sjekke nyrer osv...gikk da til mauellterapaut og det viste seg at bekkenet lå og klemte på noen muskel og tisse nerver...manuellteraputen vridde litt og klikk klikk så var all smerte borte og jeg kunne tisse igjen...

Skrevet

nei du har helt rett man skall ikkestole på sykehus i dag ikke leger heller for den delen. har vært undersøkt såmye og når de ikkefinner noe så sier det seg selv at de knaskje ikke har pejl på hva de driver med til tider. men tusen atkk for hjelp :) skall ta kontakt medlegen på mandag og spørre etter henvisning til røntgen så får vi se om jeg får no meresvar der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...