Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 fikk et par cherroxer til tøtta mi på 11 måneder, så når jeg skulle prøve de på så var de så sinnsykt trange der framme at jeg ikke fikk foten langt nokk frem til at den kom ordentlig på (sinnsykt dårlig til og forklare men håper dere sjønte) så d jeg lurer på er om det finnes noe jeg kan utvide de med..?? og skoene er i str. 21-22 så de er ikke for små til foten hennes altså
♥Prinzessin♥ Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Det samme opplevde jeg da jeg skulle prøve cherrox på min 15 mnd gamle jente. Men de blir bedre! Da jeg skulle prøve på butikken, satt hun i vogna mens jeg satt nedenfor. Jeg følte at jeg måtte bruke makt for å presse dem på, så det var ikke noe særlig. Men det var lettere da hun satt på fanget mitt, for da var det "bare" å dra dem på. Nå pleier jeg å dra dem på så langt jeg kan, og så stiller jeg henne på gulvet så hun får "skli" helt nedi dem mens hun står. Det går helt fint. :-)
MaMmA-Mø Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 jo prøvde og dra dem på så mye jeg kunne også satt henne ned på golvet får at hun kunne få trø foten helt ned..men d hjalp ikke..vil ikke bryte for mye heller..
bee* Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 jeg vil si at du kansje burde prøvd et annet merke som passet hennes fot. om de er trange er de også kalde.. vet at de ikke var for små men om de klemmer over rista.. skal jo være mulig å ha tjukke labbe i også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå