Gå til innhold

Til dere som har erfaring med KISS-barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ammer dattera mi, setter hun plutselig i å hyle. Er det fordi hun har vondt i nakken (hun har KISS II)? Hun svelger mye luft, men hun fortsetter å hyle etter at rapen kommer... Blir så lei meg. Amminga har forsåvidt gått fint helt til nå når hun er 11 uker, men nå hyler hun hver gang jeg ammer henne, hun er helt svett når vi er ferdige med måltidet. Jeg lurer bare på om noen har noen tips til hvordan jeg kan forbedre situasjonen for henne...?

Skal heldigvis til manuellterapaut om 14 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har kiss II og jeg ammer henne mest liggende, virker som hun får mindre vondt når vi ligger i sengen i en bestemt posisjon.

Skrevet

Det viktigste er nok at de ikke får så mye "trykk" mot nakken, så det beste er vel å ligge å amme med barnet ved siden av.

Gutten min har kiss 2, men jeg gir mme. Det jeg måtte begynne å gjøre var å ha ham i vippestol når jeg gir ham mat.

Skrevet

Leander har også vært urolig med puppen den siste mnd. Dro til kiropraktor med han i går og han fant en ny låsning i nakken i tillegg var han var stiv i musklene nedover langs hele ryggraden.

Ammingen har gått litt bedre i dag, men vi skal tilbake til kiropraktoren på tirsdag.

Står på venteliste hos manuellterapeut, så jeg håper at ting ordner seg snart! Er litt redd for å miste melken eller at han ikke vil ammes mer.....Flasken nekter han nemlig å ta....

Ta deg en tur til kiropraktor mens du venter på timen hos manuellterapeuten. Det kan godt være at hun har låsning.

Lykke til!!

Skrevet

til HI

høres akkurat ut som min.. hun er også 11 uker og har kiss II og no begynner hun å gaule.. men ska på beh igjen på mandag så får se om det bedrer seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...