Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Ja, da sover Camilla for første gang i reiseseng! Har jo bare brukt vognbagen på tur hittil, men nå syntes jeg det var på tide å forsøke reisesengen som mormor har stående :-) Når jeg la henne nedi så bare gliste hun, ligger oppå en dyne så hun har det jo skikkelig mykt og godt :-) Sovnet etter å ha fått smokken 1 gang. Blir jo litt småstolt over hvor flink hun er :-) Og øret ser ut til å være litt bedre, har enda ikke våknet i kveld, og det lover jo godt!! Krysse fingrene!!! Blir spennende å se hvordan natta går videre :;-)
Bellen^2 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Oh, alltid spennende med å sove i ny seng! Bare en smokking lover jo godt da. Håper Camilla sover godt natten gjennom i den nye senga:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Det er godt å høre, alltid litt spennende med nye ting. De er jo så glade i rutiner og kjente ting disse små. Fint at øret er bedre :-)
Tussi og Maja Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Håper natten gikk bra. Og så fint at øret er bedre da. Krysser fingrene for at det blir helt bra nå!
Millapril Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Så flink hun er. Vi har enda ikke prøvd vår... Bra det gikk så greit og at det virker som om øre begynner å bli bedre. Ikke noe koselig at de har det vondt. Da har det sikkert hjulpet med litt dråper. Synes du har all grunn til å være stolt av lille søte Camilla
Solstråle72 Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Håper natten gikk bra!! Dersom de har sitt eget kjente sengetøy og kosekluter med, går det som regel bra. Tobias brukte sin mye i sommer og noen ganger i høst, det har gått kjempebra! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 Nettene i reiseseng går over all forventning. Hun sover godt hele natten og våkner ikke for mat før rundt klokken 07, så får hun litt pupp før vi slumrer videre til rundt 09 :-) Deilig!!
Bellen^2 Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Oh, luksus! Så flott at Camilla trives i reisesenga, det gjør ting veldig mye enklere.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Så flott at hun koser seg i reisesenga. Vi dro også til Kristiansand denne helga og kom hjem i dag. Mathilde har funnet ut at det går ann å bevege seg rundt i reisesenga. Så de siste nettene har jeg måttet opp og snu henne for hun har lagt seg på tvers i senga. Det skjer hver gang vi har hatt henne i reisesenga. Hun blir super irritert når hun blir liggende på tvers og ikke kommer tilbake igjen, he he. Så nå er jeg sannelig glad hun er tilbake i egen seng i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå