Gå til innhold

Vil du høre noe rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et år siden fikk jeg vondt i venstre side. Begynte som små stikk men ble etterhvert vanvittig vondt!

Jeg har i løpet av et år vært til mammografi, røntgen av lungene, ct alle indre organer, levert utallige blodprøver, urinprøver og skitprøver. Og jeg har stått i kø og ventet. Og ventet og ventet.......og vært så redd! Men legene fant ingenting. De har plukket hele mitt sinn fra hverandre for å finne ut om det var psykisk. Siste gang jeg var hos legen spurte han meg: "tror du at du kan leve med disse smertene?"

Nå har jeg hatt 3 smertefrie dager. Etter 45 minutter hos en healer som bare la hendene sine på meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke sprøtt..????? Jeg har også vært hos en healer, og har ikke hatt vondt siden den dagen... Og det er 4 år siden....

Skrevet

Oi, så spennende! Har hørt mange som har godt hell med alternative metoder. Håper dte vedvarer og at du får et smertefritt liv :o)

Skrevet

For det første: Så jævlig! For det andre: Så bra! Merkelig at de ikke finner ut av det, men så lenge de ikke tror det er noe å bekymre seg for, så er det jo helt supert at du får en behandling som faktisk fungerer!

Skrevet

Jeg også. Skal tilbake om 2 uker og gleder meg.

Hadde grusomt vondt den første dagen. Smertene spredte seg over til andre siden. Men da jeg våkna dagen etter var alt borte:)

Pussig....

Skrevet

Jeg synes ikke det er så rart, heller ganske naturlig! Healingen gjør at kroppen ordner opp selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...