Piri Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 For et år siden fikk jeg vondt i venstre side. Begynte som små stikk men ble etterhvert vanvittig vondt! Jeg har i løpet av et år vært til mammografi, røntgen av lungene, ct alle indre organer, levert utallige blodprøver, urinprøver og skitprøver. Og jeg har stått i kø og ventet. Og ventet og ventet.......og vært så redd! Men legene fant ingenting. De har plukket hele mitt sinn fra hverandre for å finne ut om det var psykisk. Siste gang jeg var hos legen spurte han meg: "tror du at du kan leve med disse smertene?" Nå har jeg hatt 3 smertefrie dager. Etter 45 minutter hos en healer som bare la hendene sine på meg!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Er det ikke sprøtt..????? Jeg har også vært hos en healer, og har ikke hatt vondt siden den dagen... Og det er 4 år siden....
~sjiraff~ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Oi, så spennende! Har hørt mange som har godt hell med alternative metoder. Håper dte vedvarer og at du får et smertefritt liv )
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 For det første: Så jævlig! For det andre: Så bra! Merkelig at de ikke finner ut av det, men så lenge de ikke tror det er noe å bekymre seg for, så er det jo helt supert at du får en behandling som faktisk fungerer!
Piri Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Jeg også. Skal tilbake om 2 uker og gleder meg. Hadde grusomt vondt den første dagen. Smertene spredte seg over til andre siden. Men da jeg våkna dagen etter var alt borte:) Pussig....
linneha Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Jeg synes ikke det er så rart, heller ganske naturlig! Healingen gjør at kroppen ordner opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå