snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Babyen min roer seg sjelden på natta uten at han ligger på siden eller mage mot mage oppå meg... Derfor hender det jeg legger han på siden, i alle fall til han har sovnet skikkelig. Og når det har skjedd sover jo jeg ofte... Er det offisielle anbefalinger mot dette og? Som mageleie?
BettyBoob Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 de sier : ikke mage og ikke på siden. Men jeg ble nødt, eneste stillingen han sov i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå