Piri Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 For et år siden fikk jeg vondt i venstre side. Begynte som små stikk men ble etterhvert vanvittig vondt! Jeg har i løpet av et år vært til mammografi, røntgen av lungene, ct alle indre organer, levert utallige blodprøver, urinprøver og skitprøver. Og jeg har stått i kø og ventet. Og ventet og ventet.......og vært så redd! Men legene fant ingenting. De har plukket hele mitt sinn fra hverandre for å finne ut om det var psykisk. Siste gang jeg var hos legen spurte han meg: "tror du at du kan leve med disse smertene?" Nå har jeg hatt 3 smertefrie dager. Etter 45 minutter hos en healer som bare la hendene sine på meg!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Fantastisk. Du må være så fornøyd! Ikke overraskende, kjenner andre som har hatt samme opplevelse. Rart vi ikke løper ned healerne...
Frk. Vable Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Gisp!!! Ja, der kan du se... jeg tror på disse tingene, jeg! Flott for deg og for healeren som slipper å bli stemplet som bedrager!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Da var det altså psykisk?
Piri Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Meget mulig doppler. Men legene legene klarte ikke fikse det heller, enda så mye de prata og analyserte. Healeren prata ikke noe nesten mens hun behandlet meg. Hun bare satt der med de varme hendene sine og ordna det. Haddde jævlig vondt første dagen etter behandlingen. Det spredte seg over til andre siden også. Men dagen etter var alle smertene borte. Om det var fysisk eller psykisk er meg knakende likegyldig så lenge jeg slipper å leve i uvisshet og kan gå en dag uten de smertene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå