Gå til innhold

Hva skjer med gutten min nå da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er nå 3 mnd og har vært litt sutrete siden han fikk vaksinene på tirsdag. Det er også vanskelig å få han til å sove på ettermiddagen. På kvelden når han skal legges for natten, får han av og til helt panikk og skriker og skriker. Han vil ikke ha smokken lenger på natta, skal bare kose med puppen. Når han endelig har sovna, våkner han etter en time og skal ha pupp. Han virker ikke spesielt sulten, men smokken nekter han å ta. Og han roer seg ikke hvis jeg bare lar han være. Når han er forsynt med puppen, legger jeg ham tilbake i egen seng, men han våkner med en gang. Der skal han absolutt IKKE ligge!

Han er ikke sulten og heller ikke mørkeredd, for det har jeg allerede prøvd ut.

Er dette pga vaksinen eller er det bare en periode de går gjennom på dette tidspunktet?

Har også lagt merke til at han har begynt å smatte febrilsk på hendene sine i det siste. Han gnir de opp i gommene. Er dette vanlig undersøkelse av hendene som nylig er oppdaget eller klør det i gommene??? Er ikke det litt tidlig å få tenner eller kan symptomene vise seg i noen måneder før tannutbruddet kommer?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn var jenta mi etter vaksinene også (to uker siden) Hun begynte å spise opp hendene sine, voknet masse om nettene, skrek etter pupp, men ville ikke ha allikevel. Hun har roet seg litt nå, men er fremdeles noe vanskelig å få henne til å sovne på ettermiddagen. Hun gnir seg i øya, men nekter å sove. Når hun skal legge seg er hun likedan. Ingenting er bra nok liksom. Nå spiser hun 3-4 ganger om natta, før klarte hun seg med 2. Men hun er blitt mye mere med i det siste, mer våken liksom. Har mere kontroll over hendene og klarer å ta etter ting og holder de og studerer og smaker på dem. å le har hun også.Begynt

Vet ikke hvor lenge uroen ved vaksinene henger i jeg, trodde det bare var et par dager, men kanskje lenger? Eller kanskje det er en greie de må igjennom? Kanskje de blir mer var over ting, følelser, når de *våkner* litt?

Skrevet

..ble litt rot i den ene setningen der ser jeg.. .:) skal stå *begynt å le har hun også*. :)) Åhh så kos det var forresten!

Skrevet

Ja, småen her er også blitt veldig med og våken. Smiler, ler og "prater". Utrolig gøy!

Men kjipt dersom vaksinene skal sitte i så himla lenge da... Får håpe det snart går over... Utrolig slitsomt!

Skrevet

Den pratinga er jo så morsom! De merkeligste og søteste lyder jeg noen gang har hørt! :)) Men jeg er ganske sliten nå kjenner jeg. Blir så urolig når hun blir urolig, også så trøtt da! Får håpe det går over snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...