nr2-imagen:) Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Driit vondt!! Sitt her å syns synd på meg selv......
Hera83 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Huff! Jeg vet nesten hvordan det er.. Hadde sinnsykt tannverk for noen uker siden og dro til tannlegen. Der fikk jeg vite at tannen satt så langt nedi beinet at jeg må på sykehuset for å fjerne den. Men, han skulle prøve å gjøre noe med smerten. Joda, borret først uten bedøvelse for å sjekke om tannen levde. Det gjorde den ja!! Så fikk jeg bedøvelse, men det hjalp jo ikke så veldig siden han borret nedi nerven hele tiden. Fy f....!!! Det var vondt! Men, smerten ble borte, og nå venter jeg bare på å få innkalling til sykehuset. Huff...
lana<3 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Vet du ibux er best for den smerten der...men klart er du aktiv prøver så holder man seg jo vekke fra det...meeen kom på en ting...lille jenta mi får dentinox på gommene sine når de gjør vondt...kan jo prøve det...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Få deg paralgin forte! Det kan vi prøvere bruke med god samvittighet!! Jeg ringte legen og spurte etter STERKE smertestillende mot "trekte visdomstenner vondt", siden jeg ikke kunne bruke ibuxen som tannlegen delte ut... Var godt å bli smertefri... Hadde dritvondt i 2 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå